Zdjęcia
Pomyśl o Nectar Desk jako o swoim call center w chmurze. Oferowane jako najbardziej przystępne i kompletne oprogramowanie tego typu do obsługi połączeń przychodzących i wychodzących, z raportami i analizami, oferuje kompletny pakiet dla Twojej firmy.
Podstawy call center są obsługiwane dzięki interaktywnej odpowiedzi głosowej (IVR), rozszerzeniom, nagrywaniu połączeń oraz numerom lokalnym i bezpłatnym. Tak, są zaawansowane funkcje i usługi, aby przenieść wrażenia klientów na wyższy poziom.
Oparte na chmurze narzędzia automatycznej dystrybucji połączeń (ACD) firmy Nectar Desk, automatyczne dialery i technologie IVR pozwalają dotrzeć do horyzontów, o których nawet nie marzyłeś. Skorzystaj z usług VoIP Nectar Desk, aby dzwonić do potencjalnych klientów z dowolnego miejsca na świecie z lokalizacją swojego identyfikatora dzwoniącego, aby wyeliminować odrzucone połączenia.
Obsługuje również ponad 20 integracji, w tym Salesforce, aby zapewnić, że wszystkie działy zespołu uzyskują niezbędne dane z zachowania klienta na wszystkich platformach - co oznacza, że możesz zaplanować całą podróż klienta.
Śledzenie wydajności pracowników i kluczowych wskaźników wydajności jest również proste. Zaawansowana analityka agentów zapewnia pełny wgląd w dane, takie jak czas odpowiedzi, dostępność agenta, możliwość nagrywania, słuchania na żywo wraz z dostosowanymi raportami i alertami.
cennik Ceny zaczynają się od 29 USD / użytkownika / miesiąc dla planu „Cena podstawowa”, który obejmuje maksymalnie 10 agentów. Przenieś do 49 USD / użytkownika / miesiąc za abonament „Multi-Channel”, a maksymalnie 25 agentów. Wreszcie za 99 USD za użytkownika miesięcznie otrzymasz abonament „Nieograniczony”.
Dolna linia
Nectar Desk można skonfigurować w ciągu kilku minut - od zakupu numeru do personalizacji agentów i nie tylko. Bez umów, bez ukrytych opłat, bez sprzętu, całodobowej pomocy przez telefon i czat na żywo, trudno jest myśleć o tym, czego więcej można chcieć od chmurowego centrum pomocy.