Zdjęcia
Nektar to oparta na chmurze platforma oferująca przejrzystość zasobów i rozwiązania do zarządzania danymi dla każdej branży. Łączy wszystkie procesy i ludzi w jednym miejscu, dzięki czemu można zobaczyć wszystko, przyspieszyć przepływ pracy i wykorzystać dane z jednej platformy.
Dzięki Nektar możesz łączyć informacje w czasie rzeczywistym z zespołami, które ich potrzebują, i są one dostosowane do Twojej firmy. Pozwala zarządzać wszystkimi zasobami w jednym miejscu, a ponieważ jest oparty na chmurze, możesz to zrobić z dowolnego miejsca. Możesz także połączyć swoje procesy, aby usprawnić przepływ pracy i wyeliminować wąskie gardła, a także wykorzystać swoje dane, aby poprawić wyniki finansowe i zidentyfikować problemy, zanim wystąpią.
Platforma na miarę Nektar został stworzony specjalnie dla Twojego zespołu i organizacji pracy, aby upewnić się, że naprawdę działa dla Ciebie. Możesz połączyć wszystkie swoje procesy i ludzi w jednym miejscu, aby usprawnić przepływ pracy. Nektar współpracuje z Tobą, aby skonfigurować wszystko tak, jak potrzebujesz, i jest do Twojej dyspozycji, gdy potrzebujesz.
W chmurze Nektar jest oparty na chmurze, co oznacza, że jest bez użycia papieru, wydajny i prosty. Wszystkie zlecenia pracy, raporty itp. Są bezpiecznie przechowywane w chmurze, więc zawsze są tam, gdzie ich potrzebujesz, kiedy ich potrzebujesz. Ty decydujesz, kto ma dostęp do twoich danych, i możesz ustawić poziomy uprawnień dla konkretnych użytkowników, aby widzieli tylko to, czego potrzebują.
cennik Nektar korzysta z niestandardowej wyceny opartej na wycenie w oparciu o potrzebne funkcje i oferuje niestandardowe wersje demonstracyjne, dzięki czemu można zobaczyć z pierwszej ręki, jak to działa.
Dolna linia Ogólnie rzecz biorąc, Nektar to dostosowana do potrzeb, oparta na chmurze platforma, która umożliwia zarządzanie wszystkimi zasobami, przyspieszenie przepływu pracy i wykorzystanie danych z jednej aplikacji, do której można uzyskać dostęp w dowolnym miejscu. Pozwala zarządzać zleceniami pracy, przeglądami i tagami zasobów, raportami, dokumentami i innymi obiektami z jednego miejsca, pomagając usprawnić procesy i poprawić wydajność.