Zdjęcia
TeamSupport to rozwiązanie do obsługi klienta, które wykorzystuje funkcje współpracy i dane w czasie rzeczywistym w celu lepszego zrozumienia klientów. Ta proaktywna metodologia pozwala zapewnić wsparcie klientom, zanim zdadzą sobie sprawę, że jest to potrzebne.
TeamSupport nie umiera wyłącznie na komunikacji z klientem jeden na jednego, ale raczej zachęca do pełnej współpracy zespołu w celu rozwiązywania bieżących problemów.
TeamSupport opracował potężny interfejs użytkownika, który umieszcza wszystkie istotne dane klientów w jednym miejscu. Obsługuje elastyczny przebieg procesu, a sama platforma została zaprojektowana w sposób bardzo intuicyjny i łatwy w użyciu.
Niestandardowe portale obsługi klienta Obsługa klienta działa nie tylko między domami a godziną 9:00 i 17:00. Dzięki TeamSupport Twoja organizacja może tworzyć portale samoobsługowe, w których klienci mogą sobie pomóc - lub sobie nawzajem, bez względu na porę dnia i nocy. Niestandardowe, samoobsługowe portale obsługi klienta, wykonane bardzo łatwo, a następnie umieszczone na stronie internetowej firmy. Gdy tylko integracja zostanie zakończona, klienci będą mogli przesłać swoje bilety, a następnie je sprawdzić. Mają także dostęp do bazy wiedzy, dzięki czemu mogą spróbować odpowiedzieć na własne zapytanie, a także forum społeczności i funkcję wiki opartą na współpracy.
Bilet grupowy Fajną funkcją TeamSupport jest biletowanie grupowe. Gdy bilety są przypisane do grupy, a nie do osoby, wszyscy członkowie tej grupy są powiadamiani. Twoja organizacja może utworzyć dowolną liczbę grup, a poszczególni użytkownicy mogą należeć do wielu grup.
Świetną funkcją Biletów Grupowych jest możliwość przypisania go do grupy, gdy twórca nie jest pewien, do której osoby przypisać bilet. Zamiast zgadywać lub wybierać niewłaściwą osobę, twórca biletu może przypisać bilet do grupy. Na przykład zespół wsparcia, zespół rozwoju produktu lub zespół kontroli jakości. Podobnie jak w przypadku wszystkich biletów grupowych, wszyscy członkowie tej grupy otrzymają powiadomienie, a każdy z nich może przejąć na własność bilet.
Integracje TeamSupport zapewnia zaawansowane natywne integracje z różnymi aplikacjami i usługami, w tym Beanstalk, Dropbox, Highrise, Jira, Mailchimp, NiceReply, Oracle Fusion, Salesforce i Zoho.
TeamSupport działa również na platformie Zapier, która pozwala klientom łączyć różne aplikacje internetowe, z których korzystają na co dzień. TeamSupport ma również solidny interfejs API REST, który został zaprojektowany dla użytkowników, którzy potrzebują niestandardowych funkcji przepływu pracy między wieloma aplikacjami.
cennik
TeamSupport oferuje dwa plany, począwszy od 40 USD na użytkownika miesięcznie. Dostępne są również bezpłatne wersje próbne (karta kredytowa nie jest wymagana). Klienci mogą płacić miesięcznie kartą kredytową lub mogą zdecydować się na fakturę na 6 lub 12 miesięcy wcześniej, aby otrzymać zniżkę. Plany zaczynają się od 40 USD za użytkownika miesięcznie na dział wsparcia technicznego. Abonament Enterprise kosztuje 55 USD * za użytkownika miesięcznie. Wszystkie plany obejmują nieograniczone wsparcie i szkolenia oraz brak opłat za wdrożenieDolna linia TeamSupport został zaprojektowany i zbudowany specjalnie dla firm z branży oprogramowania i technologii B2B. Zapewnia obsługę klienta, usprawniając wewnętrzną współpracę w czasie rzeczywistym i wykorzystując zaawansowane portale obsługi klienta, zintegrowane nagrania ekranu, wbudowane narzędzia do raportowania i obsługę wielu kanałów. Funkcje współpracy pomagają wielu działom współpracować w celu budowania relacji z klientami. Dzięki szeregowi narzędzi, które pomogą Ci uzyskać głębszy wgląd w potrzeby klientów, możesz dowiedzieć się, dlaczego TeamSupport jest wyborem CRM dla wielu organizacji IT.
* Fakturowanie roczne.