Zdjęcia
JIRA to oprogramowanie do śledzenia błędów i rozpoznawania problemów, które działa na wszystkich platformach. Pokazuje zaawansowane możliwości i funkcje zarządzania projektami. Jest wykorzystywany w wielu znanych projektach typu open source jako podstawowe narzędzie do opracowywania oprogramowania i jest kluczowym elementem w śledzeniu błędów oprogramowania. JIRA dysponuje zasobami i zasobami wiedzy zespołu na tej samej platformie, dzięki czemu współpraca jest łatwa i otwarta dla wszystkich. To świetna cecha JIRA, ponieważ pozwala zespołom być bardziej wydajnymi.
JIRA pomaga Twojemu zespołowi udostępniać informacje i bezproblemowo angażować innych, wyświetlając problemy na zwinnych planszach z niestandardowymi przepływami pracy. Zwinne funkcje zarządzania projektami JIRA dają menedżerom jasny sposób na zlokalizowanie przeszkód, które wpływają na produktywność zespołu i ich usunięcie. JIRA dobrze wykorzystuje limity pracy Kanban w toku: jest to ogromnie korzystne, ponieważ poprzez dopasowanie ilości prac w toku do zdolności zespołu, kanban daje zespołom bardziej elastyczne opcje planowania, szybszą wydajność, wyraźne ukierunkowanie i przejrzystość w całym cyklu rozwoju. Menedżerowie mogą sprawdzić swoje planowanie wydajności i przypisać określone zadania konkretnym osobom.
Ponadto JIRA ma bogatą funkcjonalność implementację Service Desk, która daje każdemu działowi możliwość natychmiastowego zbierania żądań klientów. To kluczowe narzędzie może porządkować żądania i przypisywać je do kolejek priorytetowych. To z kolei poprawia wydajność zespołu. Informacje z metryk i umów SLA dostarczają wystarczających danych do tworzenia szczegółowych raportów w czasie rzeczywistym, które pomogą ci uzyskać przegląd wydajności zespołu.
Zwinny JIRA Agile została zaprojektowana, aby wspomóc współpracę między zespołami programistów. Jest to świetne narzędzie, które służy do zwiększania ogólnej wydajności dzięki wykorzystaniu zwinnych procesów planowania. Dzięki JIRA Agile zespoły mogą zachować elastyczność, a jednocześnie dostarczać działające oprogramowanie w odpowiednim czasie. JIRA wspiera zwinny, oferując przejrzysty przepływ pracy, z którego mogą korzystać wszyscy członkowie zespołu projektowego. Osiąga się to dzięki solidnym praktykom, takim jak scrum i kanban.
JIRA Agile pozwala planować dokładnie i szczegółowo, z dokładnymi szacunkami. Wszystko, w tym błędy, zadania i działania, można przeciągać i upuszczać, aby pomóc użytkownikom zmienić priorytety lub zmienić sprinty. Po zakończeniu sprintu JIRA generuje obszerne raporty wypełnione bogatymi informacjami i wykresami, aby podkreślić ukończone prace i niedokończone zadania. Można je następnie przenieść do zaległości lub do następnego sprintu.
Service Desk Prawdopodobnie najbardziej użyteczną funkcją JIRA jest JIRA Service Desk. Korzysta z systemu kolejek, który automatycznie określa priorytety i kategoryzuje żądania zgodnie z ustawieniami, które można skonfigurować zgodnie ze specyfikacjami. JIRA zapewnia kilka gotowych kolejek, ale możesz dodać więcej w dowolnym momencie. JIRA Service Desk zapewnia przejrzysty i intuicyjny portal obsługi klienta, w którym można zlokalizować potrzebne informacje za pomocą łatwego do zrozumienia interfejsu, który może skierować ich do odpowiedniej sekcji pomocy online lub do najbardziej odpowiedniej osoby w celu rozwiązania problemu . Gdy zapytanie dotrze do działu serwisowego, inżynierowie podejmują się zadania i rozpoczynają pracę nad zaangażowanymi zadaniami.
Atlassian Marketplace Świetną cechą JIRA jest Atlassian's Marketplace. W tym obszarze znajdują się wszystkie rozszerzone funkcje JIRA. Atlassian Marketplace zawiera ogromny wybór ponad ponad 400 dodatków. Możesz wybierać spośród bezpłatnych narzędzi administracyjnych, narzędzi do rysowania wykresów, gadżetów pulpitu nawigacyjnego oraz motywów i stylów - z których większość jest bezpłatna. Ma nie tylko dodatki, ale jest też szeroki wybór szablonów przepływu pracy do wyboru.
cennik JIRA korzysta z modelu wyceny subskrypcji z bezpłatną wersją próbną. Korzysta z wielu warstw cenowych, które stają się coraz tańsze w przeliczeniu na jednego agenta obsługi klienta w miarę dodawania kolejnych użytkowników. Zazwyczaj oferuje 3 rozwiązania. Poziom podstawowy może pomieścić 10 użytkowników i kosztuje 10 USD miesięcznie. Drugi poziom obejmuje JIRA i kosztuje 20 USD miesięcznie. Trzeci poziom jest wyceniony w tym samym przedziale, ale ma włączone dodatki Service Desk. Pierwszym niezbędnym dodatkiem jest usługa podstawowa Jira. Jest to wycenione na podstawie liczby użytkowników.
JIRA to oprogramowanie komercyjne; może jednak być wykorzystywany bezpłatnie i bez ograniczeń przez organizacje non-profit, pozarządowe, pozaakademickie i niekomercyjne. Projekty Open Source spełniają również kryteria uzyskania bezpłatnej licencji użytkownika.
Dolna linia JIRA ma solidną funkcjonalność w przyzwoitej cenie i ma konfigurowalne pulpity nawigacyjne z ładną gamą obsługiwanych widżetów. JIRA ma przepływy pracy dopasowane do istniejących procesów i narzędzia do zarządzania przepływem pracy, które pozwalają pracować mądrzej. Dzięki narzędziom takim jak Agile Project Management i JIRA Service Desk platforma JIRA jest elastycznym biurem obsługi, który usprawnia żądania klientów i zwiększa wydajność zespołu IT.