Zdjęcia
Phone.com to solidna usługa telefoniczna w chmurze, która jest dostosowana do przedsiębiorców i małych firm. Kompletny system jest łatwy w konfiguracji i zarządzaniu oraz jest skalowalny, aby pasował do wielu rodzajów firm o różnej wielkości.
Phone.com ma kilka naprawdę przydatnych usług, takich jak natywna aplikacja na iOS i Android. Dzięki aplikacjom Phone.com nie trzeba już nosić ze sobą wielu urządzeń, aby skutecznie zarządzać firmą. Phone.com jest w stanie zarządzać kilkoma numerami telefonów na jednym telefonie komórkowym. Ta usługa jest świetna, ponieważ umożliwia oddzielenie profilu zawodowego od osobistego przy jednoczesnym noszeniu tylko jednej słuchawki.
Faks online Usługa Phone.com umożliwia wysyłanie i odbieranie faksów. Jest to świetna funkcja, która jest dostępna we wszystkich planach, chociaż warto zauważyć, że będziesz musiał zapłacić więcej, jeśli korzystasz z planu płatności za minutę. Za każdą wysłaną lub odebraną stronę faksu konto zostanie obciążone wartością równą 1 minucie. Jeśli korzystasz z planu nieograniczonego, możesz wysyłać / odbierać nieograniczone faksy.
Wysyłanie faksów to dość prosta sprawa; przejdź do strony rozszerzeń i wybierz rozszerzenie, z którego chcesz wysłać faks. Po lewej stronie znajduje się pasek menu, stąd zobaczysz opcję „Wyślij faks”. Usługa umożliwia bezpośrednie wpisanie wiadomości lub przesłanie pliku dokumentu.
Auto Attendant Phone.com pozwala naprawdę spersonalizować komunikację biznesową. Za pomocą Phone.com możesz skonfigurować niestandardowe powitanie, gdy użytkownicy dzwonią na Twój numer, w sposób podobny do standardowej niestandardowej wychodzącej wiadomości głosowej. Jedną z naprawdę fajnych funkcji Phone.com jest możliwość skonfigurowania menu dla dzwoniących w celu skierowania się do działu lub pracownika, do którego próbują dotrzeć.
Konfigurowanie powitania na koncie jest łatwe; możesz nagrać powitanie z telefonu, wpisać tekst i odczytać go automatycznie, lub przesłać plik audio. Następnie tworzy się „menu”, które umożliwia dzwoniącym przekierowanie połączenia przez naciśnięcie odpowiedniego przycisku na klawiaturze; 1 dla sprzedaży, 2 dla administracji itp. Po skonfigurowaniu Auto Attendant jest łatwy w zarządzaniu.
Integracje Phone.com może być połączony z wieloma różnymi CRM poprzez zewnętrzną usługę Callinize. Obsługiwane usługi obejmują Insightly, Salesforce, REthink, SugarCRM i Zoho.
cennik Phone.com korzysta z modelu wyceny subskrypcji z dostępną bezpłatną wersją próbną (karta kredytowa nie jest wymagana). Plany zaczynają się od 9,99 USD miesięcznie na abonament podstawowy. Obejmuje to 100 minut (bez dodatkowych opłat za bezpłatne minuty) wszystkie ponad 40 funkcji, bezpłatny lub lokalny numer telefonu i wsparcie 24x7 w USA
Istnieją również dwie opcje dodatkowych minut; 1) Pay-per-minute powyżej 100 minut już od 2,5 ¢ oraz 2) Nieograniczone przedłużenia już od 19,99 $ / miesiąc.
Dolna linia Phone.com to prosta usługa, którą można skonfigurować i uruchomić w mgnieniu oka. Usługa jest skalowalna dzięki pakietom obejmującym jedną linię telefoniczną z podstawowymi funkcjami do bardziej zaawansowanego systemu, który może mieć wielu użytkowników.