Zoho CRM

ZOHO Corp.(Darmowa)

Ocena użytkownika7

Zoho CRM to solidna platforma do zarządzania relacjami z klientami, która zapewnia kompletne rozwiązanie CRM. Za jego pomocą możesz zarządzać sprzedażą, marketingiem, obsługą klienta oraz zarządzaniem usługami i zapasami za pomocą jednego systemu.

Zoho CRM działa w chmurze, więc konfiguracja nie jest wymagana. Można uzyskać do niego dostęp z dowolnego miejsca, za pomocą komputera lub urządzenia mobilnego. Zoho CRM pozwala generować i śledzić potencjalnych klientów, zarządzać zadaniami i śledzić cały proces sprzedaży bezpośrednio z poziomu aplikacji. Wykorzystując moc aplikacji mobilnych korzystających z platformy chmurowej, Zoho CRM pozwala członkom zespołu współpracować, zapewniając im dostęp do najbardziej aktualnych dostępnych informacji.

Przepływy pracy Dostosowywane przez Zoho CRM narzędzia do zarządzania przepływem pracy umożliwiają prawdziwą automatyzację regularnych zadań. Jest to bardzo przydatne, ponieważ za każdym razem, gdy pojawia się nowe zdarzenie, Zoho CRM można skonfigurować tak, aby automatycznie wdrażał nowe zadanie i przypisywał je do konkretnego użytkownika, który zostanie odpowiednio powiadomiony. Przepływy pracy Zoho CRM pozwalają administratorom konfigurować działania, które mają być wykonywane, gdy zostaną spełnione określone kryteria. To z kolei daje większą kontrolę nad sposobem obchodzenia się z potencjalnymi klientami.

Integracja e-mail Kluczową cechą Zoho CRM jest możliwość integracji z istniejącym środowiskiem e-mail. Jest to przydatne, ponieważ zapewnia użytkownikom uniwersalną platformę komunikacji w całej organizacji. Dzięki integracji istniejącego systemu poczty e-mail użytkownicy będą mogli uzyskiwać dostęp do nowych wiadomości i odpowiadać na nie bezpośrednio w Zoho CRM.

Integracja mobilna Aplikacja mobilna Zoho CRM na iOS i Android umożliwia dostęp do danych kontaktowych, edycję kont i potencjalnych klientów oraz przeglądanie raportów i pracę z nimi. Zoho CRM obsługuje również dostęp offline, co jest kolejną niezwykle przydatną funkcją.

Oprócz wspomnianej integracji e-mail, Zoho CRM ma możliwość łączenia się z wieloma aplikacjami innych firm: w tym Microsoft Outlook, Microsoft Office, PhoneBridge i QuickBooks. Zoho CRM dla Google Apps wykracza również poza zwykłą integrację poczty e-mail. Integruje się również z MailChimp i Constant Contact do marketingu e-mailowego, Evernote do robienia notatek, ClickDesk do usług Help Desk, Outlook do e-maili i kalendarzy, Microsoft Office do dokumentów, Quickbooks do księgowości oraz VWorkApp do wysyłania i śledzenia zadań. Korzystając z interfejsu API Zoho, programiści mogą dostosować Zoho CRM zgodnie z wymaganiami.

cennik Zoho CRM korzysta z modelu wyceny subskrypcji, który zaczyna się od 12,00 USD / miesiąc z dostępnym bezpłatnym okresem próbnym (nie jest wymagana karta kredytowa). Bezpłatny abonament dla maksymalnie trzech użytkowników obejmuje wszystkie podstawowe funkcje Zoho CRM z maksymalnie 5000 rekordów. Standardowy plan, który dodaje prognozowanie sprzedaży, raportowanie itp., Jest dostępny za 12 USD na użytkownika miesięcznie; podczas gdy plan obejmujący integrację z pocztą e-mail kosztuje 20 USD za użytkownika miesięcznie. Wersja korporacyjna dla organizacji wielopoziomowych jest dostępna za 35 USD za użytkownika miesięcznie.

Dolna linia Zoho CRM jest szczególnie skuteczny w organizacjach, które już korzystają z innych produktów firmy, takich jak Zoho Projects lub Zoho Books. Dobrze wykorzystuje integrację Google Apps, co sprawia, że jest to naturalny wybór, jeśli Twoja organizacja używa tych narzędzi do obsługi poczty e-mail i kalendarza. Posiada kompleksowe narzędzia do raportowania, zaawansowane funkcje CRM i dobre narzędzia marketingu e-mailowego. Zapewnia bezproblemową integrację działań przedsprzedażnych i posprzedażnych za pomocą narzędzia do zarządzania zapasami oraz doskonałą integrację procesów sprzedaży i obsługi klienta za pomocą funkcji Sprawy i rozwiązania. Podsumowując, Zoho CRM to potężne rozwiązanie dla małych i średnich firm, które jest dostępne w przystępnej cenie.

Techniczne

Tytuł:
Zoho CRM, dla Web Apps
Wymagania:
  • Opera,
  • Internet Explorer,
  • Firefox,
  • Chrome
Język:
Polski
Dostępne języki:
  • Polski,
  • Angielski,
  • Niemiecki,
  • Hiszpański,
  • Francuski,
  • Włoski,
  • Japoński,
  • Chiński
Licencja:
Darmowa
Dodano datę:
Saturday, January 1st 2000
Autor
ZOHO Corp.

https://www.zoho.com

Zoho CRM

ZOHO Corp.(Darmowa)

Ocena użytkownika7

Lista zmian

Nie mamy jeszcze żadnych informacji o dzienniku zmian wersji Zoho CRM. Czasami wydawcy poświęcają trochę czasu na udostępnienie tych informacji, więc sprawdź ponownie za kilka dni, aby sprawdzić, czy zostały zaktualizowane.

Czy możesz pomóc

Jeśli masz jakiś dziennik zmian, podziel się z nami! Chcemy poznać Twoją opinię! Napisz doStrona kontaktowai daj nam znać.

Przeglądaj aplikacje

Powiązane oprogramowanie