Zdjęcia
Recepcja została opracowana dla firm świadczących usługi osobiste, takich jak siłownie, studia jogi, studia muzyczne i taneczne, osobiste usługi franczyzowe i organizacje zajmujące się działalnością dzieci. Jest to oparte na chmurze rozwiązanie, które upraszcza zarządzanie biznesem i zapewnia sposób zarządzania firmą z dowolnego smartfona, tabletu lub komputera stacjonarnego. Platforma mobilna zapewnia usprawnione planowanie spotkań, zarządzanie klientami, śledzenie obecności, fakturowanie i przetwarzanie płatności.
Chociaż właściciele firm i menedżerowie będą czerpać największe korzyści z Front Desk, z platformy mogą korzystać także członkowie personelu i klienci. Na przykład personel siłowni może korzystać z platformy, aby zapraszać klientów na zajęcia i potwierdzać obecność. W międzyczasie klienci mogą korzystać z platformy do planowania własnych spotkań, aktualizowania informacji rozliczeniowych oraz zakupu biletów klasowych itp.
Planowanie spotkań z klientami Fajną funkcją Front Desk jest to, że zapewnia różne narzędzia do planowania zajęć, warsztatów i prywatnych spotkań z platformy internetowej. Klienci mogą nie tylko zarezerwować te usługi, ale także zmienić własne rezerwacje i dokonać niezbędnych płatności.
Zanim jakikolwiek klient będzie mógł zacząć planować zajęcia biznesowe, musisz wprowadzić odpowiednie dane klasowe do systemu zarządzania harmonogramami Front Desk. Wymagane są podstawowe dane, w tym tytuł klasy i nazwisko instruktora, a także czas planowania zajęć i cena każdej klasy.
Zarządzanie relacjami z klientami Aby małe firmy mogły funkcjonować na poziomie osobistym, pracownicy muszą dysponować względną ilością informacji dotyczących swoich klientów. Tutaj łączą się profile klientów. Profile klientów dają pracownikom migawkę każdej relacji z klientem. Te profile klientów zawierają podstawowe informacje kontaktowe i inne istotne dane, takie jak zdjęcia profilowe, metody płatności i kody logowania. Istnieje również możliwość śledzenia i przechowywania zwolnień z odpowiedzialności i formularzy zwolnień w modułach ich profili klientów.
Przyjmowanie płatności Recepcja ma solidne zautomatyzowane narzędzia do rozliczeń i płatności, które pozwalają Twojej firmie bezpiecznie akceptować różne płatności za pomocą kart kredytowych, bezpośrednich wpłat i Paypal. W zależności od konfiguracji firmy klienci mogą kupować plany, karnety lub płacić za zajęcia i sesje indywidualnie,
Aby przetwarzać płatności za pomocą Front Desk, musisz utworzyć konto handlowca. * Po aktywowaniu przetwarzania karty kredytowej, możesz następnie zapisać dane karty kredytowej swoich klientów w Front Desk, unikając w ten sposób konieczności ponownego wprowadź informacje o każdym kolejnym zakupie.
* Recepcja zachęca użytkowników biznesowych do przetwarzania transakcji za pośrednictwem partnerów, TransNational, Bankcard i Gravity Payments.
Integracje Front Desk jest w stanie bezproblemowo zintegrować się z innymi aplikacjami biznesowymi opartymi na chmurze, w tym DocuSign, Emma i MailChimp. Jest to doskonały sposób na radzenie sobie z marketingiem e-mail i redukcją formalności.
Świetną funkcją Front Desk jest to, że zapewnia użytkownikom darmowe konto DocuSign. Za pomocą aplikacji eSignature można bezpiecznie podpisywać, wysyłać i przechowywać dokumenty w chmurze, takie jak zwolnienia i inne formularze odpowiedzialności.
cennik Front Desk korzysta z modelu cenowego opartego na subskrypcji, który zaczyna się od 75 USD lub 1% do 10 000 USD przychodów miesięcznie i 2 USD za 1000 USD powyżej 10 000 USD. Opłaty za przetwarzanie dla handlowców z siedzibą w USA są zryczałtowane w wysokości 2,4%. W ujęciu realnym odpowiada to 97,60 USD za każde 100 USD zdeponowane na koncie bankowym, niezależnie od rodzaju kart kredytowych używanych przez klientów. Recepcja ma bezpłatny okres próbny, aby przetestować usługę, bez karty kredytowej.
Dolna linia Ogólnie rzecz biorąc, Front Desk to solidna platforma do zarządzania prawie każdą firmą świadczącą usługi osobiste. Możesz nadzorować planowanie, fakturowanie, przetwarzanie płatności i zarządzanie klientami. Skalowane ceny zmieniają się wraz z rozwojem firmy, a dostęp do nich można uzyskać na różnych urządzeniach w chmurze.