Zdjęcia
Zoho Social pomaga marketerom w małych i średnich firmach zwiększać obecność Twojej marki w mediach społecznościowych dzięki praktycznym spostrzeżeniom skoncentrowanym na treści i zaangażowaniu.
Platforma zapewnia marketerom spostrzeżenia przed publikacją, oparte na poziomie zaangażowania poprzednich postów i aktywności ich odbiorców. Zoho Social pokazuje również użytkownikom procent odbiorców, którzy prawdopodobnie zobaczą Twój post, sugeruje następny najlepszy czas na opublikowanie i pozwala zaplanować dystrybucję postu o tej samej porze dnia w różnych strefach czasowych.
Zoho Social posiada pulpit monitorujący w czasie rzeczywistym, który pomaga marketerom słuchać wypowiedzi na temat Twojej marki. Dzięki Zoho Social użytkownicy mogą wyszukiwać i śledzić słowa kluczowe; a następnie odpowiedz, kiedy będziesz tego potrzebować. Natychmiastowe powiadomienia zapewniają szybką reakcję i zapewniają, że między pęknięciami nie dochodzi do istotnych rozmów.
W Zoho Social znajduje się również specjalna karta raportów, która zapewnia szczegółowe analizy i statystyki dotyczące sieci społecznościowych, które pozwalają lepiej zrozumieć twoją grupę docelową i zobaczyć, jak ludzie angażują się w twoje treści.
Kluczowe cechy Najważniejsze funkcje Zoho Social obejmują szeroki wachlarz narzędzi, w tym marketing w sieciach społecznościowych, wskaźniki mediów społecznościowych, marketing wielokanałowy, automatyczne planowanie, integrację z mediami społecznościowymi, zbieranie opinii, raportowanie w czasie rzeczywistym, rejestrowanie aktywności, śledzenie słów kluczowych, burza mózgów, funkcjonalność wyszukiwania , monitorowanie w czasie rzeczywistym i powiadomienia w czasie rzeczywistym.
Integracje Zoho Social integruje się z następującymi narzędziami mediów społecznościowych: Twitter, LinkedIn i Facebook. Obsługuje urządzenia Android i iPhone, ale niestety nie ma dostępnego interfejsu API.
cennik Zoho Social stosuje model wyceny subskrypcji freemium, a plany zaczynają się od: 10,00 USD miesięcznie. Dostępna jest również bezpłatna wersja próbna (karta kredytowa nie jest wymagana).
Plany Zoho Social składają się z bezpłatnego, standardowego i profesjonalnego. Bezpłatny plan daje 1 użytkownika, 1 markę, 4 sieci społecznościowe, publikowanie, domyślny skracacz URL Zoho i wtyczkę do przeglądarki SocialShare. Następny jest abonament standardowy, którego cena wynosi 10 USD miesięcznie. W tej cenie możesz mieć 2 użytkowników, 1 markę, 5 sieci społecznościowych, publikowanie i planowanie, domyślny skracacz adresów URL Zoho + integracja Bit.ly, Smart Q, podstawowe raporty, współpraca, monitorowanie (do 5 zapisanych wyszukiwań słów kluczowych + listy na Twitterze ) oraz wtyczkę przeglądarki SocialShare. Możesz także mieć różne dodatki, jeśli potrzebujesz. Ceny te wynoszą 10 USD za użytkownika miesięcznie dla Użytkowników i 10 USD za markę miesięcznie dla Marek. Wreszcie, plan Professional kosztuje 50 USD miesięcznie. To daje 5 użytkowników, 3 marki, 5 sieci społecznościowych, zaawansowane publikowanie i harmonogramowanie, domyślny skracacz adresów URL Zoho + integracja Bit.ly, harmonogram zbiorczy, Smart Q, zaawansowane raporty, raporty niestandardowe, analiza sentymentów, współpraca, monitorowanie (w górę do 15 zapisanych wyszukiwań słów kluczowych + listy na Twitterze) oraz wtyczkę do przeglądarki SocialShare. Ponownie możesz także kupić Dodatki, jeśli potrzebujesz.
Dolna linia Zoho Social pozwala publikować i planować nieograniczoną liczbę postów. Możesz śledzić skuteczność swoich postów i obliczyć, co działa najlepiej dla odbiorców, dzięki szczegółowym statystykom, które są dostępne dla każdego opublikowanego postu. Dzięki dogłębnym raportom wizualnym i analizom możesz zrozumieć swoich odbiorców oraz zmierzyć i poprawić wpływ swoich treści. Ogólnie rzecz biorąc, Zoho Social to świetny sposób, aby pomóc marketerom zwiększyć obecność Twojej marki w mediach społecznościowych.