Zdjęcia
LiquidPlanner to rozwiązanie do zarządzania projektami oparte na chmurze, które zapewnia menedżerom szereg narzędzi do planowania wielu projektów, usprawniania złożonych procesów i szybkiego reagowania na zmieniające się priorytety. Posiada silne ramy użytecznych funkcji, w tym szacunki najlepszych / gorszych przypadków, harmonogramy oparte na priorytetach, narzędzia do śledzenia czasu, współpracy i zarządzania zasobami.
LiquidPlanner kładzie duży nacisk na elastyczne zarządzanie projektami. Oznacza to, że gdy w projekcie pojawią się jakiekolwiek zmiany, planowany harmonogram może zostać automatycznie dostosowany, aby nadać priorytet wszelkim zmianom.
Ta platforma zarządzania projektami jest wyposażona w przydatne narzędzia i wspaniałe funkcje. Daje to menedżerom portfeli sposób organizowania i ustalania priorytetów oczekujących i zatwierdzonych zadań lub projektów w celu bardziej skutecznego zrównoważenia zasobów.
Harmonogramy oparte na priorytetach Świetną, opłacalną funkcją LiquidPlanner jest system planowania oparty na priorytetach. Za pomocą tego narzędzia menedżerowie projektów mogą tworzyć przydziały zadań i szacunkowe czasy trwania, które mogą być ustawione i uszeregowane według priorytetów. LiquidPlanner automatycznie wygeneruje harmonogram z przewidywanymi datami rozpoczęcia i zakończenia dla każdego przypisanego zadania.
Naprawdę użyteczną rzeczą w tym narzędziu jest to, że za każdym razem, gdy zachodzą jakiekolwiek zmiany, które zmieniają harmonogram, LiquidPlanner automatycznie ponownie oblicza oś czasu projektu i przypisuje nowe daty i czasy trwania do zadań, których dotyczy problem, oraz wszystkich innych zadań z nim związanych.
Współpraca LiquidPlanner utrzymuje wszystkie rozmowy uporządkowane według określonego zadania i kontekstu, do którego należy. Dzięki LiquidPlanner wszelkie ostatnie rozmowy są poprawnie pogrupowane razem i są widoczne na stronie głównej. Daje to menedżerom projektów przejrzysty przegląd projektu w dowolnym momencie.
LiquidPlanner ma również jedną, zunifikowaną skrzynkę odbiorczą, która rejestruje wszystkie zadania zespołu. Członkowie zespołu mogą komentować przez e-mail i są automatycznie przechwytywani przez skrzynkę odbiorczą. Dokumenty, takie jak pliki PDF i zdjęcia, można łatwo udostępniać wszystkim pozostałym członkom zespołu. LiquidPlanner obsługuje również zewnętrzne usługi przechowywania danych w chmurze, takie jak Box, Dysk Google i Dropbox.
Szacunki najlepszych / najgorszych przypadków LiquidPlanner pozwala kierownikom projektów dokładnie ocenić, jak długo zajmie określone zadanie i jak wpłynie to na cały projekt, umożliwiając wszystkim członkom zespołu ustalenie realistycznych szacunków dla konkretnych zadań. Następnie LiquidPlanner tworzy harmonogram, w którym prawdopodobne jest zakończenie danego projektu, biorąc pod uwagę dostępność personelu i priorytety itp. Jest to świetna funkcja, ponieważ dokładne oszacowanie kosztu projektu może być różnicą między jego wykonaniem, a przerwaniem.
cennik LiquidPlanner wykorzystuje model wyceny subskrypcji i zapewnia trzy pakiety, mianowicie Standard, Professional i Enterprise. Pakiet standardowy kosztuje 29 USD za użytkownika miesięcznie. Pakiet Professional kosztuje 39 USD za użytkownika miesięcznie, a pakiet Enterprise kosztuje 49 USD miesięcznie. Wszystkie dostępne plany wymagają zakupu minimum 10 użytkowników. Dostępna jest bezpłatna wersja próbna, która pozwala użytkownikom przetestować zestaw profesjonalnych narzędzi.
Dolna linia LiquidPlanner to solidna platforma, która ma kilka świetnych funkcji, w tym wstępnie wypełnione arkusze czasu, priorytetyzację metodą przeciągnij i upuść, przechowywanie dokumentów oraz kontrolę dostępu opartą na rolach. Zapewnia wysokiej jakości narzędzia do zarządzania portfelem, które pozwalają firmom łatwo organizować i ustalać priorytety obciążeń. Wszystkie pakiety subskrypcji są dostarczane z rodzimymi aplikacjami na iOS i Androida, a firmy mogą korzystać z API dla programistów LiquidPlanner. LiquidPlanner obsługuje również integracje z Dyskiem Google, Box, Dropbox, Salesforce i Zapier.com.