Zdjęcia
RingCentral to system telefoniczny w chmurze, który może bezpiecznie dostarczać wysokiej jakości połączenia głosowe, faksy, SMS-y i konferencje dla Twojej firmy; bez względu na wielkość firmy, budżet, lokalizację lub urządzenia używane przez Twoich pracowników. Dzięki RingCentral łączysz telefony stacjonarne IP i komputery PC z Internetem, a następnie instalujesz aplikację mobilną RingCentral na smartfonach swoich pracowników. To właśnie te punkty końcowe komunikują się z platformą chmurową RingCentral, aby zapewnić bezproblemowy system komunikacji we wszystkich lokalizacjach biura.
Rozwiązanie do komunikacji w chmurze RingCentral jest o wiele łatwiejsze w zarządzaniu, nie mówiąc już o znacznie bardziej elastycznym niż standardowe, tradycyjne systemy telefoniczne PBX. Bez względu na charakter Twojej firmy, RingCentral może pomóc Ci pozostać w kontakcie w wielu lokalizacjach, z telefonami stacjonarnymi, smartfonami / tabletami i telefonami miękkimi.
Przejście do systemu telefonicznego w chmurze RingCentral z obecnego systemu jest szybką i prostą procedurą; specjalista ds. wdrożeń RingCentral zajmie się Twoim przejściem, więc wszystkie Twoje biura i zdalni pracownicy będą pod opieką. Logistyka polegająca na przeniesieniu istniejących numerów telefonów, zamawianiu nowych linii lub wybieraniu numerów lokalnych, bezpłatnych i próżnych może zostać podjęta przez przedstawiciela konta, dzięki czemu możesz zająć się najważniejszą rzeczą; Twój interes.
Elastyczność RingCentral zapewnia elastyczną platformę komunikacyjną, która może dostosować się do potrzeb Twojej firmy. Systemy RingCentral to solidne rozwiązanie, które można łatwo skalować w miarę rozwoju i rozwoju firmy. Możesz skonfigurować komunikację, zarządzać nią i uzyskiwać do niej dostęp z dowolnego miejsca za pomocą dowolnego urządzenia inteligentnego lub przez Internet. RingCentral wykorzystuje unikalny interfejs „kliknij / dotknij”, który jest łatwy w obsłudze, a tym samym zmniejszy obciążenia IT i zwiększy poziom produktywności. Inteligentna współpraca RingCentral zapewni pracownikom możliwość udostępniania plików, zarządzania projektami i współpracy w całej firmie w sposób bardziej produktywny niż kiedykolwiek wcześniej.
Zarządzanie połączeniami System telefonii biznesowej RingCentral można w pełni dostosować do własnych potrzeb. Gdy klienci kontaktują się z Twoją firmą, chcesz, aby doświadczyli profesjonalnej i spersonalizowanej usługi. Zaawansowane funkcje zarządzania połączeniami systemu telefonicznego w chmurze RingCentral oznaczają, że Twój zespół zapewni jasną i spójną obsługę na całym obszarze. Podczas pierwszego logowania kreator online przeprowadzi Cię przez konfigurację użytkowników i podstawowe ustawienia systemu telefonu. Następnie możesz przejść do konfigurowania usług, takich jak reguły odbierania połączeń, przekazywanie połączeń, dzienniki połączeń i alerty wiadomości. Istnieją również bardzo przydatne funkcje, takie jak powiadomienia o nieodebranych połączeniach i automatyczne nagrywanie połączeń.
Integracje i mobilność RingCentral zapewnia zintegrowaną obsługę głosu, faksu i wiadomości tekstowych. Oparty na chmurze system telefonu biurowego umożliwia pracę w dowolnym momencie. Ponieważ prawie wszystkie funkcje zarządzania są dostępne w aplikacjach mobilnych RingCentral na iOS® i Android ™, nigdy nie jesteś związany. RingCentral umożliwia bezproblemową integrację z innymi aplikacjami biznesowymi w chmurze, na których codziennie polegasz, w tym z Microsoft Outlook®, Box, Dropbox i Google Drive. Bardzo dobrze integruje się również z usługami Oracle® Sales Cloud, Salesforce®, Zendesk® i Office 365 ™. Te integracje i obsługiwane usługi oznaczają, że będziesz w kontakcie i pozostanie produktywny.
Ceny RingCentral stosuje model wyceny subskrypcji, a usługi zaczynają się od 19,99 USD / miesiąc, z bezpłatną wersją próbną (nie wymaga karty kredytowej), abyś mógł czuć się swobodnie wypróbowując swoje usługi. Usługi RingCentral Office ™ zaczynają się od 19,99 USD za użytkownika, a RingCentral Professional ™ kosztuje od 9,99 USD za użytkownika.
Bottom Line RingCentral jest kluczowym rozwiązaniem dla Freelancerów, dużych przedsiębiorstw, organizacji non-profit, administracji publicznej i małych firm. Usługi komunikacyjne są świadczone za ułamek kosztów przestarzałego sprzętu PBX, a ponieważ obsługuje on urządzenia ze wszystkich głównych platform, w tym iOS®, Android ™ Windows Phone i Mac OS / WindowsOS, w połączeniu z bezproblemową integracją z innymi firmami działającymi w chmurze aplikacje, RingCentral to kompletne rozwiązanie w chmurze, które obejmuje wszystkie podstawy.