Zdjęcia
Zoho Books to solidna, oparta na chmurze platforma księgowa, która zawiera liczne narzędzia, szablony i funkcje do wszystkich aspektów prowadzenia firmy, od tworzenia klientów i wysyłania faktur, aż po przyjmowanie płatności i śledzenie wydatków.
Zoho Books został zaprojektowany specjalnie z myślą o freelancerach i małych i średnich firmach. Jest to doskonały wybór dla tych, którzy potrzebują niedrogiego, konfigurowalnego rozwiązania do swoich potrzeb księgowych, bez uszczerbku dla funkcji i możliwości.
Utwórz faktury Zautomatyzowane tworzenie faktur za pomocą łatwych w użyciu niestandardowych szablonów firmowych to świetna funkcja Zoho Books. Zmienne, takie jak rabaty podatkowe i procentowe, można zastosować do faktury, a także dane niestandardowe. Korzystając z Cenników, możesz wprowadzić aktualne informacje dotyczące aktualnych cen dla użytkowników wewnętrznych i zewnętrznych. Po sfinalizowaniu faktur można je wysłać pocztą elektroniczną lub wydrukować w celu wysyłki.
Integracje Integracja aplikacji Zoho Books z zewnętrznymi bramkami płatniczymi, takimi jak Stripe, PayPal, PayPal Payflow Pro, Braintree, Authorize.net i 2 Checkout, są znakomite i działają bezproblemowo, podobnie jak natywne aplikacje Zoho, takie jak Zoho CRM, Zoho Sheet i Zoho Projects .
Inwentarz Moduł magazynowy Zoho Books obejmuje faktury, księgi cen, produkty, oferty, zamówienia sprzedaży, dostawców i zamówienia zakupu. Możliwość wprowadzania i śledzenia zamówień zakupu i zamówień sprzedaży jest tak prosta, jak wypełnianie pól danymi. Powiązane konta zostaną następnie odpowiednio zaktualizowane.
cennik Zoho Books korzysta z modelu wyceny subskrypcji, z bezpłatną 14-dniową wersją próbną (bez karty kredytowej). Usługa dostępna jest w 3 planach: Basic, Standard i Professional. Opłata za abonament podstawowy wynosi 9 USD za organizację miesięcznie, a za to otrzymasz takie funkcje, jak faktury, wydatki, śledzenie czasu, bankowość, 50 kontaktów, 1 konto użytkownika i 1 konto, wiele walut i 5 reguł przepływu pracy. Następny jest abonament standardowy, który kosztuje 19 USD na organizację miesięcznie. Otrzymasz za to plan podstawowy plus rachunki, kredyty dostawcy, powtarzające się transakcje, 500 kontaktów, 2 użytkowników i 1 konto, niestandardowe role i 10 reguł na moduł. Opłata za abonament profesjonalny wynosi 29 USD na organizację miesięcznie. Jest wyposażony we wszystkie funkcje planu standardowego, a także zamówienia zakupu, zamówienia sprzedaży, zapasy, nieograniczoną liczbę kontaktów i nieograniczoną liczbę użytkowników. Dzięki temu planowi masz również bezpłatny dostęp do Zoho Inventory Basic Edition.
Dolna linia Zoho Books najlepiej nadaje się dla Freelancerów i małych i średnich firm. Ma kilka naprawdę fajnych funkcji, takich jak możliwość tworzenia i wysyłania faktur z możliwością śledzenia. Możesz także śledzić status rachunków, tworzyć prognozy dotyczące nowej pracy oraz śledzić wydatki i dołączać rachunki. Ogólnie rzecz biorąc, Zoho Books to solidna platforma do pracy. Ma kilka przydatnych narzędzi, dobrą automatyzację zadań i możesz uzyskać większą funkcjonalność dzięki kilku zintegrowanym aplikacjom.