Desk.com
V varies-with-device
Reklama
Powiązane oprogramowanie
Nectar Desk
Pomyśl o Nectar Desk jako o swoim call center w chmurze. Oferowane jako najbardziej przystępne i kompletne oprogramowanie tego typu do obsługi połączeń przychodzących i wychodzących, z raportami i an
Front Desk
Recepcja została opracowana dla firm świadczących usługi osobiste, takich jak siłownie, studia jogi, studia muzyczne i taneczne, osobiste usługi franczyzowe i organizacje zajmujące się działalnością
InvGate Service Desk
InvGate Service Desk to inteligentniejsze rozwiązanie do zarządzania punktem serwisowym. To rozwiązanie w chmurze zarządza, analizuje i automatyzuje wsparcie usług IT dla firm. Zapewnia również specj
JIRA Service Desk
JIRA Service Desk to oprogramowanie do zarządzania usługami, które łączy IT z Twoją firmą poprzez szybkie, odpowiedzialne rozwiązywanie żądań klientów. Zapewnia kooperacyjną, ale zwinną platformę, kt
Kite Desk
Niewypełniony potok zamówień jest okropną rzeczą, ale oprogramowanie KiteDesk do poszukiwań pomaga radykalnie poprawić generowanie potencjalnych klientów w Twojej firmie. System został zaprojektowany
Samanage
Samanage provides cloud based IT service desk and asset management software that helps companies successfully manage their IT environment. It uses an innovative ITSM platform that automates and simp
Jira
JIRA to oprogramowanie do śledzenia błędów i rozpoznawania problemów, które działa na wszystkich platformach. Pokazuje zaawansowane możliwości i funkcje zarządzania projektami. Jest wykorzystywany w
ConnectWise
ConnectWise is a high quality business management platform, which unifies various systems into a productive flow of information and communication. It covers all your bases by using automation option
Freshservice
Freshservice to solidny portal, który jest dobrym wyborem dla tych, którzy szukają szybkiego i łatwego rozwiązania help / service desk, bez obszernego dostosowywania, rozszerzania lub integracji z in
ManageEngine ServiceDesk Plus
ManageEngine ServiceDesk Plus is a help desk platform and asset management tool that allows you manage your IT in an effective way. With it you can troubleshoot IT service requests faster in order t
IssueTrak
IssueTrak is a well established issue tracking and business process management software, with a record of successful deployment for thousands of companies world-wide in a variety of different indust
FreshDesk
Freshdesk to w pełni konfigurowalny zestaw narzędzi, który oferuje wszystkie funkcje i funkcje wymagane przez nowoczesne biuro pomocy technicznej. Od niezawodnych funkcji wielokanałowych, inteligentn