Reklama

Desk.com

salesforce.com, inc.(Darmowa)

Ocena użytkownika6

Reklama

Desk.com jest gotowym działem obsługi klienta Salesforce, który został specjalnie zaprojektowany, aby pomóc firmom zaoferować szybką i niesamowitą obsługę klienta. Aplikacja została zaprojektowana pod kątem szybkości, łatwości użytkowania i skalowalności. Dzięki temu wszystkie potrzeby w zakresie wsparcia dla Twojej firmy stanowią jeden uporządkowany pakiet; dzięki narzędziom zwiększającym wydajność agentów, łatwej w zarządzaniu bazie wiedzy i najnowocześniejszej aplikacji mobilnej, w połączeniu z intuicyjnymi raportami i pulpitami nawigacyjnymi, będziesz mieć wszystkie narzędzia potrzebne do zapewnienia wysokiej jakości obsługi klienta.

Tam, gdzie Desk.com wyróżnia się tym, że potrafi uprościć sprawę, koncentruje się na pozyskiwaniu biletów z wiadomości e-mail, połączeń telefonicznych i mediów społecznościowych, jednocześnie oferując agentom duży wybór narzędzi przepływu pracy i przetwarzania. Desk.com jest częścią rodziny Salesforce i liderem w dziedzinie przetwarzania w chmurze; jest zarówno skalowalny, jak i bezpieczny i ma świetne funkcje, w tym zarządzanie relacjami z klientami, zgłaszanie problemów i profilowanie klientów.

Reklama

Universal Agent Inbox Universal Agent Inbox to miejsce, w którym zaczynasz korzystać z Desk.com. W tym obszarze będziesz otrzymywać powiadomienia dotyczące żądań wsparcia klienta. Są one dostarczane z różnych źródeł, w tym poczty e-mail, czatu na żywo, forów internetowych i kanałów mediów społecznościowych, takich jak Twitter i Facebook. Świetną cechą Desk.com jest fakt, że nie komplikuje to sposobu, w jaki bilety są podnoszone i jak są one widoczne dla agentów. Zunifikowana skrzynka odbiorcza jest narzędziem wysokiej jakości, ponieważ łączy wszystkie bilety w jednym widoku bez względu na ich źródło, zmniejszając w ten sposób ryzyko pominięcia biletów.

Zarzadzanie sprawą Desk.com korzysta z uproszczonej strony pomocy technicznej, która obsługuje wszystkie indywidualne żądania klientów. Sprawy klientów są konstruowane i wypełniane danymi klientów oraz informacjami o problemach, a następnie archiwizowane w celu późniejszego wyszukiwania. Możesz rejestrować i przeglądać pełną historię interakcji klienta w każdym przypadku, a gdy trzeba ją przywołać, agenci mogą po prostu kliknąć, aby wyświetlić pełną historię.

Jeśli agent ma złożoną sprawę, której nie jest w stanie rozwiązać, może zostać przekierowany do starszego agenta, a ponieważ narzędzia do zarządzania sprawami Desk.com mogą stale śledzić status spraw i ustawiać poziomy priorytetów, gwarantuje to, że wszystkie problemy zostaną rozwiązane w kolejności od ich znaczenia.

Informacje biznesowe To, co naprawdę fajne w Desk.com, to możliwość generowania kluczowych informacji o wydajności biznesowej. Kliknięcie karty Business Insights umożliwia wygenerowanie szczegółowych raportów związanych z obsługą klienta. Pulpit nawigacyjny Business Insight pomaga uzyskać praktyczny wgląd w ogólną wydajność firmy i agenta. To narzędzie pozwala szybko i łatwo przeanalizować działanie obsługi klienta. Dane zbierane z Business Insights pozwalają śledzić i mierzyć liczbę i charakter biletów otrzymywanych przez Twoją firmę. Ponadto możesz monitorować wydajność poszczególnych agentów. Zyskasz lepszy wgląd w to, skąd pochodzą twoje sprawy i jak twoi agenci obsługują wolumen.

Integracje Zaletą Desk.com jest to, że jeśli potrzebujesz uaktualnienia do usługi Service Cloud, ponieważ potrzebujesz większego dostosowania dla swojego zespołu wsparcia, dane Twojej firmy są bezproblemowo synchronizowane z Salesforce, więc przejście będzie łatwe.

cennik Desk.com obsługuje model wyceny subskrypcji i ma cztery struktury cenowe: od 3,00 USD / miesiąc i rosnący do 135 USD / miesiąc na agenta dla opcji Service Cloud (Enterprise). Obejmuje opcje dla szerokiego zakresu budżetów i wymagań oraz dostępna jest bezpłatna wersja próbna (nie wymaga karty kredytowej).

Dolna linia Desk.com to świetne rozwiązanie dla sektora małych i średnich firm, szczególnie tych, którzy szukają bardziej podstawowej opcji oprogramowania help desk. Ma proste podejście do obsługi klienta, nie tracąc żadnych kluczowych funkcji. Jest estetyczny i łatwy w użyciu, z dużą ilością opcji cenowych.

Reklama

Techniczne

Tytuł:
Desk.com, dla Web Apps
Wymagania:
  • Firefox,
  • Chrome,
  • Opera,
  • Internet Explorer
Język:
Polish
Dostępne języki:
  • Polish,
  • English,
  • German,
  • Spanish,
  • French,
  • Italian,
  • Japanese,
  • Chinese
Licencja:
Darmowa
Dodano datę:
Saturday, January 1st 2000
Autor
salesforce.com, inc.

https://www.salesforce.com

Desk.com

salesforce.com, inc.(Darmowa)

Ocena użytkownika6

Lista zmian

Nie mamy jeszcze żadnych informacji o dzienniku zmian wersji Desk.com. Czasami wydawcy poświęcają trochę czasu na udostępnienie tych informacji, więc sprawdź ponownie za kilka dni, aby sprawdzić, czy zostały zaktualizowane.

Czy możesz pomóc

Jeśli masz jakiś dziennik zmian, podziel się z nami! Chcemy poznać Twoją opinię! Napisz doStrona kontaktowai daj nam znać.

Reklama