Zdjęcia
JIRA Service Desk to oprogramowanie do zarządzania usługami, które łączy IT z Twoją firmą poprzez szybkie, odpowiedzialne rozwiązywanie żądań klientów. Zapewnia kooperacyjną, ale zwinną platformę, która jest tania, łatwa w konfiguracji i skalowaniu, a także wysoce elastyczna, a wszystko to z prostą obsługą.
JIRA Service Desk jest oparty na silniku przepływu pracy JIRA, z którego korzysta ponad 22 000 zespołów na całym świecie. Oferuje nowoczesne, elastyczne środowisko obsługi technicznej zarówno klientom, jak i zespołowi obsługi technicznej.
Oczywiście nie wszystkie stacje serwisowe działają w ten sam sposób lub mają takie same potrzeby. Właśnie dlatego możesz zbudować proces, który pasuje do Twojego zespołu na bazie światowej klasy silnika przepływu pracy JIRA, aby zapewnić jak najbardziej usprawnioną obsługę. Możesz łączyć się ze środowiskiem, integrować się z praktycznie wszystkim i wdrażać w dowolnym miejscu.
Oprogramowanie do obsługi punktów serwisowych ma ujednolicić wizję i realizację zespołów wsparcia i rozwoju, dlatego tysiące klientów JIRA jest testowane w terenie i ulepszane. Sprawia, że rozwiązywanie problemów klientów jest szybkie i odpowiedzialne, a jednocześnie pomaga klientom pomagać sobie, gdy tylko mogą, dzięki swojej bazie wiedzy na temat samoobsługi.
Zaawansowana umowa SLA Masz opcje, jeśli chodzi o oprogramowanie twojego Service Desk. To nie jest jedno uniwersalne rozwiązanie, ale raczej zawiera konfigurowalne kolejki i intuicyjny interfejs.
Łatwość samodzielnego serwowania Twoi klienci polegają na Twojej witrynie, aby zaspokoić ich potrzeby, a jeśli nie, wiedzą, że konkurenci to zrobią. Wbudowana baza wiedzy i możliwości samoobsługi oznaczają, że nie trzeba już czekać na bilet serwisowy, który zostanie rozwiązany przez przeciążonego członka zespołu. Jednocześnie zautomatyzowana segregacja danych JIRA oznacza, że najważniejsze problemy zostaną rozwiązane w pierwszej kolejności, dzięki czemu nie będziesz mieć problemów z usługą na dole stosu.
Iść gdziekolwiek To oprogramowanie jest dostępne jako rozwiązanie hostowane lub na żądanie, z łatwym w użyciu interfejsem mobilnym i nieograniczoną liczbą niestandardowych pól. W przypadku problemów wymagających wiadomości e-mail profesjonalny wygląd tych wiadomości e-mail oznacza, że twarz Twojej firmy pojawia się nawet w Internecie.
Pełna integracja JIRA oferuje najlepsze praktyki firmy w zakresie oprogramowania Service Desk, właściwe praktyki od razu po wyjęciu z pudełka. Oferuje zaawansowane ustawienia zabezpieczeń i administracji, a jednocześnie pozwala łatwo importować dane z innych systemów i integrować się z elastycznymi interfejsami API REST bez blokowania.
cennik JIRA Service Desk korzysta z modelu wyceny subskrypcji. Plany zaczynają się od 10,00 USD miesięcznie dla 3 agentów, a także dostępny jest 7-dniowy bezpłatny okres próbny (karta kredytowa nie jest wymagana). W przypadku więcej niż 4 agentów opłata wynosi 20 USD za agenta miesięcznie.
Dolna linia Nie masz wystarczającej liczby godzin dziennie, aby zmarnować je na zadziwiające szkolenia, więc wszystko w tym oprogramowaniu jest gotowe „od razu po wyjęciu z pudełka”, aby wzmocnić swój zespół. Intuicyjny portal dla klientów nie wymaga marnowania czasu na naukę korzystania z niego, a raporty w czasie rzeczywistym zapewniają Tobie i Twojemu zespołowi pełną widoczność. Jaja redefiniuje znaczenie IT dla Twojej firmy, co oznacza, że nie chodzi tylko o porządek w technologiach, ale także na temat monitorowania systemów i upewnienia się, że zespół pomocy technicznej jest przygotowany do zapobiegania pożarom, a nie tylko ich gaszenia. Zapewnia użytkownikom końcowym dostosowane do potrzeb, angażujące doświadczenie działu obsługi technicznej, jednocześnie łatwo monitorując i śledząc sukces zespołu obsługi technicznej.