Zdjęcia
Freshsales został zaprojektowany jako ulepszone narzędzie do zarządzania relacjami z klientami (CRM) dla Twoich sprzedawców. Umożliwi firmom skontaktowanie się z każdym potencjalnym klientem za pomocą świadomego wezwania do działania i uzupełni kontekst.
Zapewnił świetne recenzje pod kątem zdolności do zarządzania potencjalnymi klientami - zarządzanie procesem od kliknięcia do zamknięcia. G2 Crowd, platforma oceny oprogramowania biznesowego, nawet określa ją jako High Performance wśród innych CRM.
Jakie są kluczowe funkcje? Freshsales pozwala nie tylko klasyfikować potencjalnych klientów, ale także przypisywać je do poszczególnych członków zespołu. Dzięki pomocnym powiadomieniom e-mailowym będziesz także w stanie śledzić zaplanowane zadania i działania następcze. Zasadniczo ta aplikacja zachęca do szybkiej sprzedaży i robi to dzięki przyjaznemu interfejsowi.
Odkryj prostotę Zaproszenie użytkowników do „odkrycia prostoty” Freshsales przekonuje, że z ich pomocą zarządzanie potencjalnymi klientami nigdy nie było tak łatwe. Aby zaoszczędzić czas i zasoby, możesz automatycznie przypisywać kontakty do odpowiednich sprzedawców według terytorium. Dzięki aplikacji Freshsales Freshsales nigdy nie przegapisz ważnego uzupełnienia, ponieważ funkcja harmonogramu wysyła Ci powiadomienia e-mailem.
Bądź na bieżąco z potencjalnymi klientami Co więcej, możesz także zdobywać punkty w leadach. Dzięki rankingowi leadów będziesz mógł łatwo skupić się na tych, którzy są najważniejsi. Umożliwi to ustalenie priorytetów działań następczych w oparciu o tych, którzy potrzebują „opieki” i tych, którzy są „gotowi na sprzedaż”.
cennik Freshsales oferuje bezpłatny na zawsze plan startowy „Sprout” oraz cztery płatne plany dostosowane do wymagań Twojej firmy. Płatne plany oferują bezpłatny 30-dniowy okres próbny, a możesz przełączać się między nimi w dowolnym momencie. Pierwsze trzy plany są dostępne w okresach miesięcznych lub rocznych, z rabatem stosowanym do rocznych zobowiązań.
„Blossom” jest idealny dla małych zespołów z podstawowymi możliwościami, od 12 £ na użytkownika miesięcznie. „Ogród” jest idealny dla rozwijających się zespołów z dodatkiem zaawansowanych funkcji dostosowywania CRM i przypisywania potencjalnych klientów, od 25 £ na użytkownika miesięcznie. Plan „Estate” zapewnia najlepszą wartość dla dużych zespołów w cenie od 49 £ na użytkownika miesięcznie i wprowadza automatyczne wzbogacanie profilu, inteligentne formularze i śledzenie zdarzeń oraz panel kontrolny raportowania. „Las” jest stworzony dla przedsiębiorstw i jest to jedyny płatny plan, który wymaga rocznego zobowiązania. Wyceniony na 79 GBP za użytkownika miesięcznie, „Las” zapewnia białe listy adresów IP i funkcje centrum danych EUC.
Dolna linia Ogólnie rzecz biorąc, Freshsales pomoże zwiększyć siłę i efektywność zespołu sprzedażowego. Wiele firm przedstawiło specjalne referencje dla Freshsales, twierdząc, że „sprawiło, że sprzedaż znów sprawiła przyjemność” i zrewolucjonizowało ich siłę roboczą.