Zdjęcia
OnContact by Workwise to nowoczesne oprogramowanie CRM, które osiąga wyniki dzięki bogactwu różnorodnych funkcji. OnContact CRM10 ma na celu zapewnienie „przełomowego doświadczenia użytkownika” dzięki nowemu interfejsowi zaprojektowanemu w celu przyspieszenia adopcji przez użytkowników, zwiększenia wydajności i usprawnienia nawigacji.
Jego responsywny interfejs dostosowuje się nawet bez wysiłku do wszystkich urządzeń mobilnych i rozmiarów przeglądarek. Mówi się, że za jedną prostą cenę ich program będzie obejmował sprzedaż, obsługę klienta, automatyzację marketingu i oprogramowanie call center.
Intuicyjna obsługa Dzięki OnContact Workwise zachęca potencjalnych klientów, by „oczekiwali więcej” od oprogramowania CRM. Ich oferta pozwoli Ci uzyskać dostęp do danych na dowolnym urządzeniu z dowolnego miejsca, zapewniając jednocześnie światowej klasy i intuicyjny interfejs użytkownika.
Buduj i pielęgnuj potencjalnych klientów Będziesz także w stanie z łatwością zaprojektować i zbudować profesjonalne, przyciągające wzrok i kreatywne e-maile, bez względu na to, czy nie znasz się na kodowaniu. Korzystając z formularza potencjalnych klientów, który jest bezpośrednio zintegrowany z oprogramowaniem OnContact CRM, będziesz mógł rozpocząć zbieranie informacji o użytkownikach sieci - które następnie możesz przekształcić w potencjalnych klientów
Czego jeszcze mogę się spodziewać? Jest on dostępny lokalnie lub w chmurze, a także oferuje najlepsze analizy, funkcje wyszukiwania globalnego, pulpity nawigacyjne, raporty i inne przydatne narzędzia zaprojektowane w celu zaspokojenia potrzeb wielu sektorów. Zasadniczo pozostaniesz w kontakcie w podróży, jednocześnie zmieniając sprzedaż, obsługę klienta i inne ogólne działania marketingowe.
cennik OnContact CRM oferuje bezobsługowy, 14-dniowy bezpłatny okres próbny. Po zakończeniu okresu próbnego wybierasz, czy chcesz wdrożyć oprogramowanie w chmurze, czy w siedzibie firmy, przy czym oba plany oferują kompletne rozwiązanie za jedną cenę. OnContact Cloud CRM kosztuje 65 USD na użytkownika miesięcznie, na zasadzie subskrypcji, z minimum 3 użytkownikami i rocznym rozliczeniem. CRM OnContact On-Premise kosztuje 1 295 USD za użytkownika dla jednorazowego wieczystego licencjobiorcy, ponownie z minimum 3 użytkownikami.
Dolna linia Ogólnie rzecz biorąc, OnContact pomaga stylowo zarządzać klientami i potencjalnymi klientami, dzięki szeregowi funkcji i skutecznemu interfejsowi.
Dzięki sześciu pakietom i ponad 30 aplikacjom nic dziwnego, że OnContact jest pewny, że może się rozwijać i zmieniać produktywność firmy.