Zdjęcia
Projectplace to inteligentna platforma do zarządzania projektami, która jest łatwa w użyciu ze względu na intuicyjny, wizualny wygląd. Rozwiązanie zawiera wiele funkcji, w tym zarządzanie zadaniami, zarządzanie dokumentami, zarządzanie czasem, zarządzanie obciążeniem, zarządzanie portfelem, raporty i analizy, dostęp oparty na rolach, tablice Kanban, wykresy Gantta, alerty i powiadomienia oraz aplikacje mobilne. Wszystkie są dostępne na platformie chmurowej, do której można uzyskać dostęp z komputera stacjonarnego lub urządzenia mobilnego z dowolnego miejsca z dostępem do Internetu.
Zarządzanie obciążeniem Narzędzie do zarządzania obciążeniem Projectplace umożliwia przegląd zaplanowanych projektów i przypisanych do nich zasobów. Narzędzie do zarządzania obciążeniem daje przejrzysty przegląd rzeczy, pozwalając ci sprawdzić, który zespół został przepełniony. Następnie możesz ponownie przypisać niektóre obciążenia innym dostępnym członkom zespołu. Jest to taka fajna funkcja, ponieważ może pomóc zatrzymać projekty z upływem czasu i budżetu.
Raporty i analityka Kluczową cechą Projectplace są funkcje zarządzania raportami. Umożliwiają one prezentowanie określonych danych projektowych inwestorom, interesariuszom, kierownikom projektów i innym partnerom. Plan Enterprise Projectplace obejmuje podstawowe raportowanie, które obejmuje raporty podsumowujące wszystkie projekty w portfolio. Dane mogą być następnie filtrowane i przeglądane w czasie rzeczywistym, wyodrębniane do raportu, a następnie wysyłane do klientów lub interesariuszy. Projectplace pozwala generować raporty na wszystko, czego potrzebujesz; od zadań i czasu poświęconego na projekty na członka, po koszty, statusy projektów i kamienie milowe.
Współpraca w czasie rzeczywistym Przyjazne dla użytkownika narzędzia do współpracy Projectplace dają zespołom możliwość efektywnej i efektywnej komunikacji. Zarówno interesariusze wewnętrzni, jak i zewnętrzni mogą komunikować się za pośrednictwem spotkań online, wiadomości e-mail, wiadomości błyskawicznych lub łączy do spersonalizowanych stron projektu. Możesz nawet udostępniać ekrany nawet 100 uczestnikom spotkań online. Wszystkie te narzędzia pozwalają na efektywną komunikację w czasie rzeczywistym między zespołami.
Integracje Projectplace integruje się z różnymi aplikacjami i usługami innych firm. Do zarządzania dokumentami służy Dropbox, Dysk Google i Dokumenty Google. W przypadku spotkań online, Mikogo oraz pojedynczego logowania OneLogin, Ping Identity i Okta. Dostępny jest interfejs API Projectplace na wypadek, gdyby wymagana była niestandardowa integracja.
cennik Projectplace korzysta z abonamentu z trzema opcjami do wyboru; Do zrobienia, Zespół i Przedsiębiorstwo. Plan ToDo oferuje tablice Kanban do pracy zespołowej, jest podzielony na trzy kategorie, a mianowicie Basic, Pro i Plus. Podstawowy jest bezpłatny, a Plus ma elastyczną cenę, w zależności od wymaganych funkcji Kanban. Plan zespołu jest odpowiedni dla małych i średnich zespołów i kosztuje 29 USD za użytkownika miesięcznie. Obejmuje to tablice Kanban, wykresy Gantta, zarządzanie dokumentami, narzędzia komunikacyjne, zarządzanie spotkaniami oraz aplikację mobilną na urządzenia z systemem iOS i Android. Wreszcie, plan Enterprise oferuje niestandardowy schemat cenowy. Dostępny jest również bezpłatny 14-dniowy okres próbny na przetestowanie produktów i usług.
Dolna linia Projectplace może łączyć i wzmacniać twoje zespoły, bez względu na to, gdzie się znajdują. Wszystkie usługi Projecplace są dostępne pod jednym dachem, niezależnie od tego, czy są to narzędzia do planowania projektów, zarządzanie plikami czy narzędzia raportowania. Wszyscy autoryzowani użytkownicy i współpracownicy, zarówno wewnętrzni, jak i zewnętrzni, mają dostęp do danych z dowolnego miejsca, w dowolnym czasie i z dowolnego urządzenia. Dzięki licznym kanałom komunikacji, które są aktualizowane w czasie rzeczywistym, Projectplace zapewnia narzędzia do efektywnej komunikacji ze wszystkimi.