Filehippo

Ikona tarczy bezpieczeństwaSafe Downloader

Safe Downloader pobiera aplikację szybko i bezpiecznie za pośrednictwem szybkiego serwera FileHippo, dzięki czemu zapewnione jest godne zaufania pochodzenie.
Oprócz skanowania antywirusowego nasi redaktorzy ręcznie sprawdzają każdy plik do pobrania.

Zalety Safe Downloader

  • Ochrona przed złośliwym oprogramowaniem informuje, czy podczas pobierania zainstalowano dodatkowe niechciane oprogramowanie.
  • Odkryj dodatkowe oprogramowanie: Przetestuj nowe oprogramowanie, które czeka na Ciebie w downloaderze.
  • U nas masz możliwość zaakceptowania lub pominięcia dodatkowych instalacji oprogramowania.

InvGate Service Desk to inteligentniejsze rozwiązanie do zarządzania punktem serwisowym. To rozwiązanie w chmurze zarządza, analizuje i automatyzuje wsparcie usług IT dla firm. Zapewnia również specjalistom IT możliwość współpracy w zakresie problemów i korzystania z automatyzacji w celu zwiększenia wydajności zespołu.

Sprzedaż biletów Kluczową cechą InvGate Service Desk jest wysokiej jakości system biletowy, który umożliwia agentom obsługę wielu zgłoszeń lub incydentów jednocześnie. Mogą śledzić bilety w całym potoku, niezależnie od rodzaju żądania lub poziomu priorytetu. rozwiązanie wykorzystuje metodę żądania zatwierdzenia ad hoc, aby przyspieszyć proces i lepiej obsługiwać przychodzące bilety. Odbywa się to poprzez wybranie „osoby zatwierdzającej” i wybranie wymaganej decyzji. Reszta jest wykonywana automatycznie przez system.

Zarządzanie biletami Świetną funkcją InvGate Service Desk jest zaawansowane zarządzanie biletami. Umożliwia to dopasowanie rozwiązania do różnych rodzajów przepływów pracy dzięki strukturze biletów opartej na zespole. Przepływy pracy można dostosowywać, automatyzować i mapować za pomocą wstępnie zdefiniowanych autoryzacji, które rozwiązanie może wykonywać i monitorować automatycznie.

InvGate Service Desk zawiera także potężny komponent analityczny, który umożliwia menedżerom analizowanie wydajności usług, a następnie generowanie raportów na podstawie znalezionych przez nich zestawów danych.

Integracje InvGate Service Desk integruje się z różnymi aplikacjami innych firm, w tym Gmail, Microsoft Outlook i InvGate Assets.

cennik InvGate Service Desk korzysta z modelu wyceny subskrypcji SaaS i obsługuje jednorazowe opłaty licencyjne. W przypadku konkretnych, niestandardowych cen zachęca się organizacje do bezpośredniego kontaktu z firmą.

Dolna linia InvGate Service Desk to innowacyjne rozwiązanie, które zapewnia nowoczesnym firmom inteligentniejsze sposoby usprawnienia usług IT. Zawiera zintegrowane biuro obsługi i narzędzia do zarządzania aktywami, które pomagają agentom pracować wydajniej i wydajniej. Wraz z narzędziami do grywalizacji, które pomagają użytkownikom być bardziej zaangażowanymi, oraz zaawansowanymi narzędziami do zarządzania biletami, które pozwalają na elastyczne przepływy pracy, możesz zobaczyć, dlaczego organizacje z różnych aren, od małych i średnich firm po gigantów korporacyjnych, korzystają z InvGate Service Desk.

Powiększony obraz dla InvGate Service Desk
InvGate Service Desk 0/3

Specyfikacja techniczna

Tytuł
InvGate Service Desk 0 dla Web Apps
Wymagania
  • Chrome
  • Opera
  • Internet Explorer
  • Firefox
Język
Polski
Dostępne języki
  • Niemiecki
  • Angielski
  • Hiszpański
  • Francuski
  • Włoski
  • Japoński
  • Polski
  • Chiński
Licencja
Darmowa
Ostatnia aktualizacja
Autor
InvGate

Program dostępny w innych językach



Lista zmian

Nie mamy jeszcze żadnych informacji o dzienniku zmian wersji 0 InvGate Service Desk. Czasami wydawcy poświęcają trochę czasu na udostępnienie tych informacji, więc sprawdź ponownie za kilka dni, aby sprawdzić, czy zostały zaktualizowane.

Czy możesz pomóc

Jeśli masz jakiś dziennik zmian, podziel się z nami! Chcemy poznać Twoją opinię! Napisz do Strona kontaktowa i daj nam znać.

Przeglądaj aplikacje

    Powiązane oprogramowanie