Zdjęcia
Domo to otwarta, samoobsługowa platforma, która zapewnia wszystkie narzędzia niezbędne do prowadzenia całej organizacji. Z poziomu Business Cloud masz wyraźny dostęp do wszystkich swoich danych, aby znaleźć szybkie odpowiedzi na kluczowe pytania biznesowe i podejmować szybsze, bardziej świadome decyzje w celu poprawy wydajności biznesowej.
Platforma Domo to szczególne miejsce, w którym można uzyskać dostęp do wszystkich danych ważnych dla Twojej firmy, niezależnie od tego, czy znajdują się one w arkuszach kalkulacyjnych, platformach społecznościowych, MySQL czy Salesforce. Domo pozwala filtrować, łączyć i personalizować potrzebne dane w jednym lub wielu pulpitach nawigacyjnych. Domo idealnie nadaje się dla firm z wielu branż, ponieważ jest w stanie połączyć dane, na których użytkownicy polegają z usług stron trzecich, i może przenieść je do scentralizowanej lokalizacji.
Przekształcanie danych Bardzo przydatną funkcją Domo jest Domo Magic. Dzięki Domo Magic masz narzędzia do łączenia wielu źródeł danych i przekształcania danych w prawdziwą wartość biznesową. Dzięki funkcji ETL możesz szybko wyczyścić, połączyć i przekształcić dane oraz planować zadania. Obok Domo Magic jest Domo DataFusion. To narzędzie pozwala wybierać i łączyć różne źródła danych, a jeśli znasz typowe polecenia SQL, możesz uzyskiwać dostęp, łączyć się, oczyszczać i przekształcać dane za pomocą przepływów danych.
Wizualizacja danych Card Builder to fajne narzędzie, które może interpretować dane dla firm i sugeruje, jak je wizualizować dla maksymalnej przejrzystości. Dzięki Card Builder możesz tworzyć sensowne wizualizacje danych. Narzędzie pozwala wybierać z szeregu typów wykresów w celu wizualizacji danych. Kluczowe punkty z twoich danych zostaną automatycznie podświetlone, wraz z ważnymi podsumowaniami. Konstruktor kart umożliwia także dostosowanie numerów podsumowań za pomocą elastycznych opcji.
Współpraca Narzędzia do współpracy Domo są zlokalizowane w scentralizowanym środowisku o nazwie DomoBuzz. DomoBuzz daje użytkownikom możliwość prowadzenia rozmów z kolegami i korzystania z tego samego obszaru do pracy. Natychmiastowe powiadomienia można wysyłać SMS-em lub e-mailem lub za pomocą alertów w produkcie.
DomoBuzz przechowuje karty z możliwością wyszukiwania, które zachowują kontekst historyczny, kojarząc rozmowy z kartami, które można przeszukiwać na koncie firmy w czasie rzeczywistymIntegracje Domo obsługuje integracje z wieloma różnymi aplikacjami i usługami, w tym aplikacjami chmurowymi, rozwiązaniami lokalnymi, hurtowniami danych / ERP / bazami danych, arkuszami kalkulacyjnymi i platformami mediów społecznościowych.
cennik Domo stosuje model wyceny subskrypcji. Aby uzyskać informacje o niestandardowych cenach, skontaktuj się bezpośrednio z Domo.
Dolna linia Ogólnie rzecz biorąc, Domo jest solidną, opartą na chmurze platformą zarządzania dla kadry kierowniczej, która umożliwia firmom przeglądanie kluczowych danych w czasie rzeczywistym za pomocą różnych narzędzi analitycznych i inteligentnych powiadomień. Platforma została stworzona z myślą o urządzeniach mobilnych, zapewniając płynne działanie na różnych urządzeniach. Domo ma kilka bardzo przydatnych funkcji, takich jak automatyczne raportowanie, alerty zarządzania i wydajne narzędzia współpracy, które pozwalają użytkownikom podejmować mądrzejsze i szybsze decyzje biznesowe.