Zdjęcia
Zoho Support to skalowalne rozwiązanie pomocy technicznej dla firm różnej wielkości. Korzystając z pomocy Zoho, firmy są w stanie tworzyć bogate w funkcje centra informacyjne, które obejmują zarządzanie biletami, automatyzację i narzędzia do raportowania. Firmy mogą komunikować się ze swoimi klientami za pośrednictwem wielu kanałów, w tym różnych rozwiązań w mediach społecznościowych i poczty e-mail. Dzięki niezawodnym automatyzacjom przepływu pracy i narzędziom do zarządzania żądaniami, działy pomocy technicznej są w stanie zarządzać i utrzymywać duże natężenie ruchu.
Wsparcie mobilne Naprawdę przydatną funkcją Zoho Support jest zdolność agentów do odbierania zgłoszeń z dowolnego miejsca za pomocą Zoho Support na iOS i Androida. Z poziomu aplikacji użytkownicy mogą wyświetlać kanał, który wyświetla najnowsze aktualizacje w biletach. Mogą również śledzić określone bilety, kontakty lub konta. Jeśli wystąpią jakiekolwiek zmiany, będą automatycznie wyświetlane w kanale w czasie rzeczywistym. Czasy reakcji mogą mieć kluczowe znaczenie w kontaktach z klientami, dlatego aplikacja mobilna Zoho Support dobrze wykorzystuje powiadomienia push, zapewniając agentom szybkie czasy reakcji na bilety.
Obsługa zgłoszeń wielokanałowych Możliwość gromadzenia zgłoszeń do obsługi klienta z wielu kanałów to doskonały sposób na budowanie satysfakcji klienta. Na tej platformie obsługiwana jest obsługa poczty e-mail, telefonu, mediów społecznościowych, czatu, samoobsługowego centrum pomocy, forów i formularzy internetowych. Wsparcie Zoho można skonfigurować, aby menedżerowie mogli konfigurować i utrzymywać umowy dotyczące poziomu usług (SLA). Bilety są tworzone z terminem i godziną na podstawie wstępnie określonej umowy SLA. Oprogramowanie może automatycznie ostrzegać użytkowników, a nawet ponownie przypisywać bilet do innego agenta.
Automatyzacje Automatyzacja to świetny sposób na zwiększenie wydajności. Wykorzystując działania i makra oparte na czasie, agenci są w stanie zmaksymalizować czas spędzony na działaniach. Wsparcie Zoho sprawia, że wdrożenie elastycznych reguł automatyzacji jest łatwą sprawą. W ten sposób klienci mogą być na bieżąco informowani o zmianach w swoich biletach, a wszelkie nieaktywne bilety można zamknąć bez marnowania czasu i zasobów.
cennik Zoho Support korzysta z darmowego modelu wyceny subskrypcji z dostępną bezpłatną 15-dniową wersją próbną. Bezpłatny plan obejmuje sprzedaż biletów e-mail, bazę wiedzy, fora społeczności, formularz kontaktowy w Internecie, domyślne odpowiedzi w puszce. Jest to przydatne dla małych firm, jednak jeśli potrzebujesz integracji z Zoho CRM, musisz przejść do jednego z płatnych planów. Abonament Professional kosztuje 12 USD za agenta miesięcznie. W tym celu otrzymujesz wszystko w ramach abonamentu bezpłatnego, a także przepływy pracy, śledzenie czasu, monitorowanie mediów społecznościowych, niestandardowe raporty i pulpity nawigacyjne, niestandardowe odpowiedzi w puszkach i integrację telefoniczną. Z tym planem dostępne są również integracje Zoho i wersje mobilne. Wreszcie abonament Enterprise kosztuje 25 USD na agenta miesięcznie. Na tym poziomie otrzymujesz wszystko, co jest dostępne w tańszych planach, a także zaplanowane raporty, integrację z wieloma numerami telefonów, więcej przepływów pracy i wbudowany czat na żywo.
Dolna linia Zoho Support to dobre rozwiązanie, które zapewnia firmom jasny, jednolity obraz wymagań klientów. Dzięki wielokanałowemu zarządzaniu biletami i niestandardowym narzędziom raportowania w połączeniu z integracją Zoho CRM, Zoho Support to solidne rozwiązanie do obsługi klienta, które najlepiej nadaje się dla małych i średnich firm, ale ponieważ jest skalowalne, może być używane przez większe organizacje.