Zdjęcia
Base CRM to oparte na chmurze rozwiązanie do zarządzania sprzedażą i kontaktami, które umożliwia zespołom handlowym zwiększenie efektywności, produktywności, a tym samym zawarcie większej liczby transakcji. Wykorzystuje zintegrowane narzędzia zwiększające wydajność sprzedaży dla przedstawicieli handlowych i zaawansowane raporty wizualne dla menedżerów sprzedaży.
Platforma korzysta z intuicyjnego i przyjaznego dla użytkownika interfejsu „przeciągnij i upuść”, który zapewnia specjalistom ds. Sprzedaży pełny wgląd w zawiłości ich rurociągów sprzedażowych, w celu tworzenia, śledzenia i zarządzania osiągalnymi celami dla poszczególnych przedstawicieli i zespołów sprzedażowych.
Podstawowa automatyzacja przepływu pracy Zastosowanie automatyzacji przepływu pracy zapewnia wiele korzyści, w tym redukcję błędów pracowników, umożliwienie pracownikom zarządzania zadaniami przy minimalnym nadzorze oraz możliwość bardziej wydajnego wykonywania większej liczby zadań.
Dzięki Base CRM użytkownik może dzwonić bezpośrednio z aplikacji internetowej, gdzie połączenia są automatycznie rejestrowane w celu późniejszego sprawdzenia. Dane te są następnie uwzględniane w raportach w celu pomiaru wydajności zarówno indywidualnej, jak i zespołowej.
Podstawowa mobilność Ponieważ coraz więcej sprzedawców polega na smartfonach i tabletach do pracy poza biurem, zapotrzebowanie na bogaty w funkcje mobilny CRM jest coraz bardziej pożądany, a Base CRM zapewnia taką usługę. *
Baza CRM ma zintegrowaną funkcję mapy mobilnej o nazwie Podstawowa geolokalizacja, która pozwala użytkownikom zobaczyć, gdzie kontakty, potencjalni klienci i oferty znajdują się na mapie geograficznej. Dzięki temu użytkownicy mogą planować bardziej wydajne i mniej czasochłonne wizyty klientów oraz obliczać, czy do określonego obszaru należy przypisać dodatkowych przedstawicieli handlowych. Aplikacja zawiera również przydatne wskazówki dojazdu jednym przyciskiem, aby ułatwić planowanie podróży służbowych.
* Base CRM ma natywne aplikacje dostępne dla urządzeń z systemem iOS, Windows Phone i Android.
Integracje Base CRM ma natywną integrację z aplikacjami i usługami takimi jak Dropbox, Facebook, Google Apps, Harvest, LinkedIn, MailChimp, Outlook, Quote Roller i Xero. Istnieje również otwarty klient API, który można zintegrować z dowolną aplikacją innej firmy.
cennik Podstawowy CRM korzysta z modelu wyceny subskrypcji, z planami zaczynającymi się od 25,00 USD za stanowisko, miesięcznie w przypadku planu Starter, rosnącym do 125 USD za stanowisko, miesięcznie w przypadku planu Enterprise. Dostępna jest bezpłatna 14-dniowa wersja próbna (karta kredytowa nie jest wymagana). Plan Start obejmuje integracje premium, automatyzację poczty e-mail, natywne aplikacje mobilne, geolokalizację, głos podstawowy i nagrywanie rozmów. Plan Professional oferuje wszystkie funkcje Startera, a także repozytorium dokumentów, automatyzację zadań, prognozowanie sprzedaży i zaawansowane analizy sprzedaży. Wreszcie, plan Enterprise ma wszystkie funkcje Profesjonalne, a także dodatki, takie jak analiza i raportowanie połączeń, automatyczny dialer telefonu, skrypty połączeń, zespoły i uprawnienia oparte na użytkownikach oraz ocena potencjalnych klientów i transakcji.
Dolna linia Base CRM to wielofunkcyjne narzędzie do zarządzania kontami i wydajności sprzedaży, które oferuje solidne rozwiązanie CRM oparte na chmurze, które obejmuje cały katalog funkcji, w tym zarządzanie kontaktami i potencjalnymi klientami, śledzenie i raportowanie sprzedaży, analizę potoku, automatyzację poczty elektronicznej i przepływu pracy, analizę wydajności sprzedaży , tworzenie celów sprzedażowych, zaawansowane analizy sprzedaży i zarządzanie danymi. Dzięki intuicyjnemu i przyjaznemu interfejsowi, aplikacjom mobilnym na iOS, Android i Windows Phone oraz szeregowi integracji z poszukiwanymi aplikacjami i usługami, możesz zobaczyć, dlaczego wiele organizacji używa Base CRM.