Zdjęcia
Salesforce jest nie tylko liderem na rynku CRM, ale także jednym z najbardziej znanych. Salesforce może pomóc Twojej firmie w rozwoju poprzez połączenie potencjalnych klientów, kont, kontaktów i informacji biznesowych oraz wykorzystanie tych danych do pobudzenia rozwoju Twojej firmy. Salesforce został zaprojektowany z myślą o działach sprzedaży, marketingu i usług. Chociaż rozwiązanie może być stosowane przez wszystkich członków zespołu, w większym stopniu będzie ono wykorzystywane przez profesjonalne zespoły sprzedaży i marketingu.
Środowisko chmurowe, z którego działa Salesforce, zapewnia Ci wszystko, czego potrzebujesz do swojej firmy, na wyciągnięcie ręki, bez względu na to, gdzie się znajdujesz. Ponieważ Salesforce działa w oparciu o zunifikowany system internetowy, zapewnia Tobie i Twojemu zespołowi dostęp do pakietu narzędzi, który ma setki funkcji. Umożliwiają one łączenie się z kontaktami, kontami społecznościowymi i analizą danych badawczych, dzięki czemu można skoncentrować się na najważniejszych aspektach działalności; zarządzanie relacjami z klientami i zamknięcie transakcji!
Praca drużynowa Salesforce zapewnia użytkownikom zaawansowane funkcje, które zapewniają znacznie więcej niż standardowe rozwiązanie CRM. Fajne nowe funkcje, takie jak narzędzia mediów społecznościowych i elementy przedsiębiorstw społecznych, uruchamiane z aplikacji w chmurze. Narzędzia te pomagają zespołom sprzedaży i marketingu, umożliwiając im łączenie się w czasie rzeczywistym za pośrednictwem Chatter: korporacyjnej sieci społecznościowej rozwiązania. Dzięki efektywnemu wykorzystaniu kanałów społecznościowych zespoły mogą lepiej komunikować się i pracować wydajniej razem. Chatter wykorzystuje Kanały, aby zapewnić prosty i bezpośredni sposób na bieżąco z projektami, tematami i zespołami z poziomu środowiska współpracy. Jedną przydatną funkcją jest zdolność Chatter do lokalizowania potrzebnych informacji i ekspertów; wówczas zalecane są odpowiednie kontakty i pliki oparte na umowie lub sprawie, nad którą aktualnie pracujesz.
mobilny Ponieważ Salesforce działa na platformie Salesforce1, nie ma znaczenia, z jakiego urządzenia korzystają różni członkowie Twojego zespołu, są oni w stanie reagować na potencjalnych klientów, śledzić bieżące możliwości, rejestrować połączenia i sprawdzać statystyki pulpitu nawigacyjnego. Dzięki aplikacjom na urządzenia mobilne Salesforce możesz być na bieżąco z najnowszymi informacjami. Aplikacja Salesforce zapewnia dobrze zaokrąglony widok na nadchodzący dzień. Korzystając z Salesforce mobile, będziesz mieć narzędzia do synchronizacji wszystkich członków swojego zespołu w zakresie danych kontaktowych i potencjalnych klientów.
Prognozowanie cykli sprzedaży Narzędzia, które Salesforce zapewnia do uczenia się o zachowaniach klientów, nie mają sobie równych. Dzięki narzędziom do prognozowania możesz planować i przewidywać cykle sprzedaży. Bardzo fajną funkcją platformy Salesforce są prognozy współpracy. Są one przydatne do planowania i zarządzania oczekiwaniami sprzedaży. Dzięki Collaborative Forecasts administrator konta może utworzyć do czterech różnych typów prognoz dla Twojej firmy. Interfejs jest łatwy w nawigacji i możesz przełączać się między typami prognoz, klikając tytuły. Możesz także przełączyć widok, aby skupić się na kategoriach prognoz. Jeśli na przykład Twoja firma korzysta z rodzin produktów, możesz wyświetlić podsumowania prognoz dla każdej rodziny produktów.
Znalezienie lepszych leadów sprzedażowych Korzystając z oprogramowania CRM Salesforce, Twoja firma może generować lepsze potencjalne szanse. Wprowadzając dane kontaktowe do bazy danych, możesz wypełnić pola wprowadzania informacjami o różnych aspektach potencjalnej szansy, tj. O tym, jak poznałeś tę osobę. Salesforce pozwoli ci łatwo odfiltrować kontakty, aby osoby o podobnych zainteresowaniach zostały zgrupowane. Kontakty te można następnie wykorzystać jako cele dla bardziej efektywnych kampanii marketingowych oraz do generowania dodatkowych potencjalnych klientów, kontaktów i ofert biznesowych.
Korzystając z Sales Cloud, członkowie zespołu są w stanie znaleźć najlepszych potencjalnych klientów i uzyskać dokładne dane kontaktowe dla tysięcy firm. Narzędzia te są tak cenne, ponieważ będziesz w stanie wyrównać kierowników sprzedaży i marketingu wokół tych samych potencjalnych klientów i potoków szans; dlatego możesz łączyć się z nowymi kontami, aby szybciej zamykać więcej ofert.
Integracje Salesforce jest w stanie zintegrować się z ponad 50 popularnymi aplikacjami biznesowymi, w tym Kayako, JIRA, Intacct, HappyFox i SurveyGizmo.
cennik Salesforce korzysta z modelu wyceny subskrypcji, a firma oferuje bezpłatny okres próbny (karta kredytowa nie jest wymagana). Struktura cenowa zaczyna się od podstawowego planu sprzedaży i marketingu dla maksymalnie 5 użytkowników w cenie 25 USD / użytkownika / miesiąc * (rozliczane co roku). W przypadku kompletnego pakietu CRM dla dowolnego zespołu wielkości cena wynosi 65 USD / użytkownika / miesiąc * (rozliczane rocznie) Salesforce oferuje również głęboko konfigurowalny pakiet CRM w wysokości 125 USD / użytkownika / miesiąc * (rozliczany rocznie). Wreszcie oferuje również nieograniczony pakiet zasilania i wsparcia CRM za 250 USD / użytkownika / miesiąc * (rozliczany rocznie)
Dolna linia Salesforce CRM to kompletny pakiet, który łączy twoje zarządzanie kontaktami oraz wymagania dotyczące sprzedaży i marketingu pod jednym dachem. Oprogramowanie jest bardzo intuicyjne, łatwe w nawigacji i ma naprawdę przydatne narzędzia, które pozwalają Twojemu zespołowi współpracować ze sobą w czasie rzeczywistym. Mając za sobą klientów, w tym Chipotle, Avon i Delta Air Lines, możesz zobaczyć, dlaczego Salesforce jest liderem na rynku oprogramowania CRM.