Zdjęcia
Stitch Labs to solidne rozwiązanie do kontroli zapasów online, które może usprawnić inwentaryzację i zamówienia w wielu kanałach. Zapewnia solidną integrację z najlepszymi aplikacjami handlowymi, takimi jak Xero, Quickbooks, Amazon i eBay.
Stitch Labs upraszcza wszystkie aspekty prowadzenia biznesu. Korzystając z platformy Stitch Labs, możesz automatycznie synchronizować swoje zapasy, zamówienia i sprzedaż we wszystkich kanałach, dzięki czemu powstaje bardziej usprawnione środowisko operacyjne.
Synchronizacja zapasów
Naprawdę przydatnym narzędziem w Stitch Labs jest możliwość aktualizacji dostępności zapasów we wszystkich kanałach sprzedaży online. Ponieważ wszelkie aktualizacje są dokonywane w czasie rzeczywistym, w miarę jak przychodzą zamówienia, nigdy więcej nie pozostaniesz krótki i dlatego nie będziesz musiał ponownie „zapasy”. Synchronizacja zapasów jest naprawdę korzystna, jeśli sprzedajesz przedmioty w wielu kanałach, takich jak Shopify, eBay i Etsy.
Raporty prognostyczne Przewidywanie przyszłości to trudna sprawa. Tutaj prognozy mogą dać Twojej firmie przewagę. Stitch Labs wykorzystuje zastrzeżony algorytm prognozowania. Ten algorytm można wykorzystać do przewidywania nadchodzących wielkości sprzedaży. To z kolei poprawi zakupy i operacje dla każdego biznesu detalicznego / hurtowego. Podobnie jak w przypadku wszystkich narzędzi do prognozowania sprzedaży, im więcej danych z czasem wprowadzisz do systemu, tym dokładniejsze będą raporty prognozowania. Pozwala to zaoszczędzić pieniądze i czas u dostawców, unikając zamówień zwrotnych lub wyprzedaży.
Integracje Stitch Labs oferuje jedne z najlepszych, solidnych integracji z różnymi aplikacjami, w tym Square, Amazon, eBay, Shopify, Etsy, Quickbooks i Xero.
Stitch Labs może automatycznie wysyłać dane dotyczące sprzedaży, zakupów i zapasów do tych systemów, aby zapewnić dokładne aktualne dane dotyczące zapasów i sprzedaży. Stitch Labs integruje się również z aplikacjami analitycznymi, takimi jak Google Analytics, Lokad i Dysk Google, zapewniając kluczowe dane dla rozwoju Twojej firmy.
cennik Stitch Labs korzysta z modelu wyceny subskrypcji, z rabatami dostępnymi dla planów rocznych. Jest dostępny bezpłatny okres próbny bez karty kredytowej, a ceny zaczynają się od 79 USD miesięcznie rozliczanych miesięcznie lub 65 USD rozliczanych miesięcznie. W tym celu otrzymujesz synchronizację wielokanałową i obsługę czatu na żywo. Następny poziom to Biznes. Opłata ta wynosi 199 USD miesięcznie rozliczanych miesięcznie lub 165 USD rozliczanych miesięcznie, a za tę cenę otrzymujesz wsparcie telefoniczne, sprzedaż wiązaną i magazynowanie. Plan najwyższego poziomu to Premium, który pobiera opłatę w wysokości 449 USD miesięcznie lub 375 USD miesięcznie. Na tym poziomie otrzymasz tyle kanałów, ile potrzebujesz, kontrolę zapasów stron trzecich, priorytetowy dostęp do nowych funkcji i obniżone dodatkowe zamówienia.Dolna linia Stitch Labs to świetne rozwiązanie do kontroli zapasów online, które upraszcza wielokanałowy handel detaliczny. Może automatycznie synchronizować zapasy, zamówienia i sprzedaż w różnych kanałach. To z kolei zapewnia prawdziwie przejrzyste zrozumienie obecnej sytuacji. Platforma ma doskonałą integrację z eBay, Amazon, Shopify, Etsy, PayPal i Square. Do zarządzania kontami Stitch integruje się również z QuickBooks i Xero.
Dzięki scentralizowanemu rozwiązaniu do zarządzania zapasami online firmy Stitch Labs możesz zaoszczędzić czas, podejmować lepsze decyzje i rozwijać swoją działalność.