Zdjęcia
Zoho Docs to kompleksowe rozwiązanie do zarządzania dokumentami, które można wykorzystać do tworzenia, współpracy, przechowywania i udostępniania różnych dokumentów. Dzięki obsłudze Zoho CRM, Zoho Projects i Zoho Mail Zoho Docs zapewnia wszechstronny i elastyczny sposób udostępniania plików oraz edytowania i śledzenia dokumentów.
Zoho Docs umożliwia nie tylko bezpieczne przechowywanie wszystkich plików w scentralizowanej lokalizacji, ale także stronę główną wszystkich dokumentów, arkuszy kalkulacyjnych, prezentacji, zdjęć, muzyki i filmów.
Zoho Docs działa jako narzędzie do współpracy online, w którym możesz udostępniać dokumenty i pliki członkom zespołu. Udostępnione pliki są łatwo dostępne i łatwo jest współpracować z kolegami z innych miejsc. Z Zoho Docs; możesz również podejmować liczne zadania z zapisanymi plikami, takie jak archiwizacja, dołączanie plików do wiadomości e-mail oraz importowanie / eksportowanie dokumentów itp.
Udostępnianie i współpraca z dokumentami Udostępnianie plików w Zoho Docs jest bardzo podobne do Dysku Google. Tutaj możesz wprowadzić adresy e-mail i ustawić uprawnienia, wybierając plik i udostępniając go (dokumenty mają perma-linki do udostępniania poza Zoho Docs). Całe foldery, a także pojedyncze dokumenty mogą być udostępniane dowolnemu użytkownikowi; od pojedynczych użytkowników do wielu grup.
Naprawdę świetną bezpieczną funkcją jest udostępnianie dokumentu, ochrona hasłem, a także ustawianie daty ważności. Zapewnia to wszystkim użytkownikom, którzy mają dostęp, odmowę dostępu po jego wygaśnięciu.
Aplikacje mobilne Zoho Docs zapewnia również aplikację na Androida i iOS, aby umożliwić użytkownikom dostęp do telefonów komórkowych. Aplikacja ma pasujący interfejs, a użytkownicy mogą uzyskiwać dostęp, tworzyć i edytować pliki w taki sam sposób, jak za pomocą komputera stacjonarnego. Aplikacja umożliwia także przeglądanie wszystkich folderów, sortowanie ich według nazwy lub daty oraz wyszukiwanie plików.
cennik Zoho Docs korzysta z darmowego modelu wyceny subskrypcji z bezpłatną 15-dniową wersją próbną (nie wymaga karty kredytowej). Zoho Docs oferuje trzy plany do wyboru; Bezpłatny, standardowy i korporacyjny. Bezpłatny abonament pozwala mieć 25 użytkowników, z 5 GB darmowego na użytkownika. Abonament standardowy kosztuje 5 USD za użytkownika miesięcznie, z 50 GB miejsca na użytkownika. Wreszcie abonament Enterprise kosztuje 8 USD za użytkownika miesięcznie, przy 100 GB miejsca na użytkownika. Bezpłatny plan obejmuje nieograniczone udostępnianie plików i folderów, synchronizację pulpitu, narzędzia do edycji, zarządzanie użytkownikami i historię wersji. Standardowy plan dodaje zadania, dokumenty chronione hasłem i dostęp oparty na rolach. Plan Enterprise obejmuje wszystkie funkcje Standardu oraz możliwość wysyłania dokumentów bezpośrednio na konto Zoho, przywracania usuniętych dokumentów i przenoszenia własności plików.
Dolna linia Zoho Docs jest nastawiony na małe i średnie firmy, ale jest skalowalny i może zapewnić firmom dowolnej wielkości przystępne cenowo rozwiązanie dla potrzeb zarządzania dokumentami. Platforma dla nas jest bardzo łatwa w obsłudze i oferuje profesjonalny zestaw funkcji dla użytkowników biznesowych. Obejmują one udostępnianie i współpracę plików, zarządzanie projektami i przechowywanie dokumentów.
Rozpoczęcie jest stosunkowo łatwe, a krzywa uczenia się jest płytka. Dostępne są również filmy demonstracyjne i przewodniki uruchamiania, na wypadek, gdyby były potrzebne, a wsparcie jest także dostępne przez telefon i e-mail.