Filehippo

Ikona tarczy bezpieczeństwaSafe Downloader

Safe Downloader pobiera aplikację szybko i bezpiecznie za pośrednictwem szybkiego serwera FileHippo, dzięki czemu zapewnione jest godne zaufania pochodzenie.
Oprócz skanowania antywirusowego nasi redaktorzy ręcznie sprawdzają każdy plik do pobrania.

Zalety Safe Downloader

  • Ochrona przed złośliwym oprogramowaniem informuje, czy podczas pobierania zainstalowano dodatkowe niechciane oprogramowanie.
  • Odkryj dodatkowe oprogramowanie: Przetestuj nowe oprogramowanie, które czeka na Ciebie w downloaderze.
  • U nas masz możliwość zaakceptowania lub pominięcia dodatkowych instalacji oprogramowania.

Booker to platforma zarządzania przedsiębiorstwem oparta na chmurze. Zapewnia lokalnym firmom usługowym sposób, aby pomóc im prowadzić działalność na smartfonie, tablecie, laptopie lub komputerze stacjonarnym. Dzięki Booker firmy mogą skutecznie zarządzać swoją firmą z dowolnego miejsca.

Platforma zawiera wszystkie narzędzia niezbędne do zarządzania firmą z dowolnego miejsca, które ma połączenie z Internetem. Booker umożliwia firmom podejmowanie wszelkiego rodzaju codziennych zadań, w tym rezerwowanie spotkań z klientami, przetwarzanie płatności, zarządzanie pracownikami, śledzenie zapasów i budowanie długoterminowych relacji z klientami.

Z punktu widzenia klienta firma nigdy nie jest zamknięta. Klienci korzystający z Booker mogą rezerwować terminy i zajęcia w dowolnym momencie, nawet po „normalnych” godzinach pracy, ze strony internetowej firmy, kont mediów społecznościowych lub aplikacji mobilnej.

Zarządzanie danymi Booker ułatwia firmom zarządzanie kluczowymi danymi dotyczącymi klientów, pracowników, zapasów i rezerwacji, ponieważ wszystkie istotne dane są przechwytywane i przechowywane w chmurze. Narzędzia do planowania usługi pozwalają na bezproblemową integrację we wszystkich kanałach rezerwacji, a aplikacja mobilna Bookera umożliwia menedżerom zarządzanie harmonogramami zatrudnienia z dowolnego miejsca, w dowolnym czasie i z dowolnego obsługiwanego urządzenia.

Naprawdę fajną funkcją Bookera są narzędzia do raportowania i analizy. Pozwalają menedżerom biznesowym odkrywać określone trendy i dają im wgląd w różne czynniki wpływające na zachowanie klientów. Wszystkie dane klientów i firm są regulowane za pomocą kontroli dostępu opartej na rolach. Zapewnia to, że nie może wystąpić nieautoryzowany dostęp.

Aplikacja do rezerwacji na Facebooku Dzięki Booker klienci mogą rezerwować spotkania w dowolnym czasie i miejscu, gdzie potrzebują. Dzięki aplikacji Booker do rezerwacji na Facebooku użytkownicy mogą umawiać się na spotkania lub planować zajęcia i usługi za pomocą przycisku „Zarezerwuj teraz” na stronie biznesowej Facebooka. Można go również skonfigurować tak, aby wyświetlał przycisk „Kup teraz” dla takich rzeczy, jak bony podarunkowe itp.

Zintegrowane przetwarzanie kart kredytowych Terminowe płatności sprawiają, że życie jest o wiele łatwiejsze niż zawsze pogoń za należnymi fakturami. Dzięki zintegrowanym narzędziom do przetwarzania kart kredytowych i punktom sprzedaży Booker firmy mogą teraz z powodzeniem sprzedawać usługi. Kompleksowy system zarządzania sprzedażą Bookera jest w stanie ułatwić przetwarzanie transakcji, śledzenie i raportowanie. Firmy mogą przyjmować płatności kartami kredytowymi i debetowymi, a także korzystać z urządzeń mobilnych i przekształcać je w procesory płatności natychmiastowych. Jest to świetny sposób, aby zapewnić, że proces realizacji transakcji będzie możliwie bezbolesny dla klientów.

Integracje Booker ma wiele integracji z procesorami handlowymi, takimi jak Mercury, subLyme, Integrity i Web2Pay. Do komunikacji e-mail Booker używa MailChimp. Współpracuje również z serwisami internetowymi takich firm jak BeautyBooked, BeautyNow, Lifebooker, Locality.com, AQ's MapQuest, SpaFinder Wellness, Yelp, Pingup i SpaJour.

cennik Booker korzysta z modelu wyceny subskrypcji, a plany zaczynają się od 85 USD miesięcznie dla planu „Basic”. Obejmuje to nieograniczoną liczbę logowań, książkę spotkań online i rezerwacje, zintegrowany punkt sprzedaży, szczegółową dokumentację klienta, zarządzanie paczkami i seriami, bony upominkowe i handel elektroniczny, opcjonalne przetwarzanie kart kredytowych oraz oferty dodatków, takich jak Promote, Booker Customer App, i Booker Marketing Network. Standardowy plan kosztuje 135 USD miesięcznie i obejmuje wszystkie podstawowe funkcje, a także nieograniczone miejsce na dokumenty, punkty lojalnościowe i nagrody, zarządzanie członkostwem i planowanie zajęć. W przypadku konfigurowalnych opcji dla firm z wieloma lokalizacjami Booker oferuje plan „Plus”. * Obejmuje to wszystkie funkcje dostępne w planie „Standard” z dodatkowymi opcjami dla wielu lokalizacji, konfigurowalnymi polami klientów, blokadą IP, szybkim logowaniem i Opcje dostępu do interfejsu Booker API. Booker oferuje również plan dla mikroprzedsiębiorstw lub jednoosobowych inwestorów, zwany planem „Kickstart”. Cena usługi „Kickstart” wynosi 45 USD miesięcznie i obejmuje wszystkie funkcje planu „Basic” z ograniczeniami do następujących funkcji: logowanie tylko dla jednego do dwóch pracowników, prosty kreator samodzielnej instalacji, wymagane przetwarzanie kart kredytowych i ograniczone raportowanie. Funkcja promowania nie jest dostępna jako dodatek i jest przeznaczona wyłącznie dla klientów z USA.

* W sprawie cen planu „Plus” skontaktuj się bezpośrednio z Bookerem.

Dolna linia Booker to dobra, wszechstronna platforma dla małych i średnich firm, z której można uruchomić swoją działalność. Zapewnia wiele narzędzi do różnych aspektów prowadzenia firmy, w tym pozyskiwania klientów, rezerwacji klientów, przetwarzania płatności, zarządzania pracownikami i pielęgnowania relacji z klientami. Dzięki Booker użytkownicy otrzymują bogaty w funkcje system zarządzania biznesem, który jest dostępny z dowolnego miejsca z połączeniem internetowym. Firmy mogą korzystać z narzędzi sprzedażowych na swojej stronie internetowej, za pośrednictwem aplikacji mobilnej oraz w miejscu prowadzenia działalności. Przetwarzanie płatności jest uproszczone, a zapasy mogą być automatycznie śledzone. Dzięki narzędziom do rejestrowania i monitorowania wszystkich interakcji z klientem, od pierwszego kontaktu do utrzymania klienta i wszystkiego pomiędzy, Booker zapewnia właścicielom firm wyraźny wgląd w codzienną działalność firmy.

Powiększony obraz dla Booker Software
Booker Software 0/3

Specyfikacja techniczna

Tytuł
Booker Software 0 dla Web Apps
Wymagania
  • Chrome
  • Opera
  • Internet Explorer
  • Firefox
Język
Polski
Dostępne języki
  • Niemiecki
  • Angielski
  • Hiszpański
  • Francuski
  • Włoski
  • Japoński
  • Polski
  • Chiński
Licencja
Darmowa
Ostatnia aktualizacja
Autor
BOOKER SOFTWARE, INC

Program dostępny w innych językach



Lista zmian

Nie mamy jeszcze żadnych informacji o dzienniku zmian wersji 0 Booker Software. Czasami wydawcy poświęcają trochę czasu na udostępnienie tych informacji, więc sprawdź ponownie za kilka dni, aby sprawdzić, czy zostały zaktualizowane.

Czy możesz pomóc

Jeśli masz jakiś dziennik zmian, podziel się z nami! Chcemy poznać Twoją opinię! Napisz do Strona kontaktowa i daj nam znać.

Przeglądaj aplikacje

    Powiązane oprogramowanie