Zdjęcia
Kickserv to oparta na chmurze aplikacja CRM, która pomaga małym i średnim firmom w automatyzacji podstawowych procesów w celu zwiększenia zadowolenia klientów, zwiększenia wydajności i maksymalizacji zysków.
Usługa została zaprojektowana przede wszystkim z myślą o branżach związanych z usługami, aby dać właścicielom firm możliwość aktualizowania ich zaplecza, podczas gdy ich pracownicy przebywają w terenie. Możliwości można planować z biura lub w terenie, a wszelkie szacunki i faktury można wystawiać i opłacać z dowolnego obsługiwanego urządzenia mobilnego.
Platforma Kickserv zawiera różne moduły do zarządzania zadaniami, planowania, szacunków, fakturowania i CRM. Synchronizacja w czasie rzeczywistym z QuickBooks zapewnia, że dane finansowe firmy, takie jak towary, umowy, faktury i płatności, są aktualizowane w miarę ich występowania.
Zaawansowane harmonogramy i kalendarze Naprawdę fajną funkcją Kickserv jest kalendarz. Kalendarz Kickserv umożliwia przeciąganie i upuszczanie spotkań oraz dynamiczne filtrowanie kalendarzy, a kalendarze oznaczone kolorami pomagają technikom terenowym szybko zobaczyć, które terminy są zaplanowane w ich bezpośrednim harmonogramie.
Kalendarze umożliwiają wyświetlanie ram czasowych w widoku dziennym, tygodniowym lub miesięcznym. Natomiast funkcje oznaczone kolorami pozwalają zobaczyć, które rodzaje zgłoszeń serwisowych są najbardziej poszukiwane i którzy technicy pracujący w terenie mają najbardziej obciążone harmonogramy. Z punktu widzenia zarządzania informacje te są nieocenione, ponieważ zawierają wszystkie dane wymagane do sprawdzenia dostępności pracowników i zmiany terminów spotkań.
Dwukierunkowa synchronizacja QuickBooks Dzięki synchronizacji QuickBooks Online i QuickBooks Desktop Kickserv zapewnia firmom bezproblemowy sposób dokładnego zarządzania kontami na wielu platformach. Dzięki aktualizacji kontaktów oraz danych do faktur i płatności za pośrednictwem Quickbooks nie ma potrzeby ręcznego wprowadzania zadania w innym miejscu; wszystko synchronizuje się bezbłędnie, dzięki czemu Twoje zaplecze jest aktualne.
Integracje Kluczową cechą Kickserv jest płynna integracja z QuickBooks. Nie można tego nie docenić, ponieważ możliwość wyeliminowania podwójnego księgowania jest ogromną oszczędnością czasu. Kickserv oferuje również obsługę iCal, aby zapewnić użytkownikom dostęp do kanału subskrypcji do wszystkich zaplanowanych wydarzeń z kalendarzy, takich jak Outlook i Google.
cennik
Kickserv prowadzi model wyceny subskrypcji i ma do wyboru szereg planów cenowych, zaczynając od 29 USD dla dwóch użytkowników miesięcznie, a rosnących do 134 USD dla 20 użytkowników miesięcznie. Firma zatrudniająca ponad 20 pracowników ma możliwość dodania usług w przyrostach pakietów dla pięciu użytkowników. Są one wyceniane na 15 USD za opakowanie. Kickserv oferuje również bezpłatny okres próbny bez karty kredytowej.Dolna linia Kickserv to świetne rozwiązanie dla sektora MSP, szczególnie tych, którzy szukają opcji obsługującej QuickBooks. Kickserv ma płynne podejście do obsługi klienta, nie tracąc żadnych kluczowych funkcji. Usługa jest łatwa w użyciu, z dużą ilością miejsca na konfigurację. Dzięki integracji QuickBooks i obsłudze zatwierdzania szacunków i płacenia faktur z urządzenia mobilnego, wybór Kickserv jako rozwiązania jest dobrym posunięciem.