Filehippo

Ikona tarczy bezpieczeństwaSafe Downloader

Safe Downloader pobiera aplikację szybko i bezpiecznie za pośrednictwem szybkiego serwera FileHippo, dzięki czemu zapewnione jest godne zaufania pochodzenie.
Oprócz skanowania antywirusowego nasi redaktorzy ręcznie sprawdzają każdy plik do pobrania.

Zalety Safe Downloader

  • Ochrona przed złośliwym oprogramowaniem informuje, czy podczas pobierania zainstalowano dodatkowe niechciane oprogramowanie.
  • Odkryj dodatkowe oprogramowanie: Przetestuj nowe oprogramowanie, które czeka na Ciebie w downloaderze.
  • U nas masz możliwość zaakceptowania lub pominięcia dodatkowych instalacji oprogramowania.

Vocalcom to niezawodne, internetowe rozwiązanie contact center, które jest solidne, niezawodne i przyjazne dla użytkownika. Vocalcom oferuje doskonałe najnowocześniejsze funkcje, takie jak routing kontekstowy w czasie rzeczywistym i wybieranie predykcyjne. Wykorzystując moc Vocalcom, Twoja firma ma możliwość szybkiego wdrożenia stałego, wysoce bezpiecznego rozwiązania dla contact center. Dzięki Vocalcom możesz łatwo dodawać agentów, dostosowywać raporty i projektować specyficzne IVR.

Platforma contact center w chmurze Vocalcom obsługuje połączenia głosowe, e-mail, czat, SMS, Facebook i Twitter; wszystko z jednego środowiska, które ma prosty, szybki i łatwy w zarządzaniu interfejs. Platforma Vocalcom WebRTC poprawia standard obsługi klienta poza zwykłym czatem internetowym i komunikacją głosową. Vocalcom obejmuje wideo i wspólne przeglądanie oraz może usprawnić przejścia z samoobsługi do usługi na żywo, zachowując kontekst poprzedniej komunikacji.

Visual IVR Zamiast standardowej, sterowanej głosem, zautomatyzowanej usługi, klienci mogą zdecydować się na wizualne wyświetlanie menu IVR w aplikacjach mobilnych i internetowych, bez konieczności słuchania długich menu i zmagania się ze słabym oprogramowaniem do rozpoznawania głosu. Jest to świetna funkcja Vocalcom, ponieważ Visual IVR, za pośrednictwem strony internetowej lub aplikacji mobilnej, jest doskonałym sposobem na wyeliminowanie jednego z głównych powodów, dla których klienci nie lubią obsługi telefonicznej.

Proaktywny czat Vocalcom ma szerokie możliwości wywiadowcze, które badają zachowania klientów, dane klientów i analitykę internetową. System proaktywnie zaoferuje natychmiastowe połączenie z żywą osobą, a także może dostarczyć odpowiednie zaproszenie do czatu do właściwego klienta we właściwym czasie.

Ustawienia oddzwonienia i spotkania Vocalcom wykorzystuje wyrafinowane funkcje połączeń, które można wykorzystać w celu zwiększenia szybkości kontaktu. Agenci mogą planować ogólne oddzwonienia lub spotkania specyficzne dla agentów. W przypadku ogólnych oddzwonień silnik połączeń automatycznie wybiera najlepszy czas na oddzwonienie do klientów.

Wirtualne kolejkowanie wielokanałowe Dzięki wielokanałowemu wirtualnemu systemowi kolejkowania Vocalcom możesz szybciej reagować na klientów bez względu na to, jak się z Tobą kontaktują. Vocalcom może zarówno wirtualizować, jak i skalować reguły routingu dla przedsiębiorstw oraz dystrybucję kontaktów. Korzysta z inteligentnego uniwersalnego systemu routingu, który jest świetną funkcją, ponieważ zapewnia klientom płynne korzystanie z wielu kanałów. Nie ma już znaczenia, jaka metoda komunikacji jest używana: głos, e-mail, czat, media społecznościowe i urządzenia mobilne.

Aktywne mieszanie w czasie rzeczywistym Aktywne mieszanie w czasie rzeczywistym to kolejna godna uwagi funkcja pakietu Vocalcom. Automatycznie dostosowuje ruch call center call-by-call i zawsze nadaje priorytet przychodzącym połączeniom z obsługą klienta w mieszanych środowiskach, automatycznie przenosząc agentów wychodzących do kolejek przychodzących. To świetne narzędzie do oszczędzania czasu i zasobów, które utrzymuje wysoki poziom zadowolenia klientów.

cennik Vocalcom korzysta z modelu wyceny subskrypcji, który rozpoczyna się od 99,00 USD / miesiąc z dostępną bezpłatną wersją próbną (nie jest wymagana karta kredytowa).

Dolna linia Vocalcom zapewnia intuicyjną obsługę klienta i poprawia wydajność contact center. Jest oparty na chmurze, skalowalny i zbudowany przy użyciu solidnych technologii internetowych. Vocalcom może uprościć wielokanałowe doświadczenia klientów i może zwiększyć efektywność sprzedaży i zwiększyć poziom satysfakcji obsługi klienta.

Powiększony obraz dla Vocalcom
Vocalcom 0/2

Specyfikacja techniczna

Tytuł
Vocalcom 0 dla Web Apps
Wymagania
  • Opera
  • Firefox
  • Chrome
  • Internet Explorer
Język
Polski
Dostępne języki
  • Niemiecki
  • Angielski
  • Hiszpański
  • Francuski
  • Włoski
  • Japoński
  • Polski
  • Chiński
Licencja
Darmowa
Ostatnia aktualizacja
Autor
Vocalcom

Program dostępny w innych językach



Lista zmian

Nie mamy jeszcze żadnych informacji o dzienniku zmian wersji 0 Vocalcom. Czasami wydawcy poświęcają trochę czasu na udostępnienie tych informacji, więc sprawdź ponownie za kilka dni, aby sprawdzić, czy zostały zaktualizowane.

Czy możesz pomóc

Jeśli masz jakiś dziennik zmian, podziel się z nami! Chcemy poznać Twoją opinię! Napisz do Strona kontaktowa i daj nam znać.

Przeglądaj aplikacje

Powiązane oprogramowanie