Zdjęcia
SalesforceIQ to inteligentna aplikacja CRM skierowana do małych i średnich firm. Automatyzuje proces dostarczania danych do odpowiednich miejsc, dzięki czemu przedstawiciele handlowi mogą skupić się na sprzedaży. SalesforceIQ przekazuje informacje z kalendarzy, e-maili, połączeń i oprogramowania do automatyzacji marketingu do CRM. Ma świetną funkcjonalność z przydatnymi funkcjami, takimi jak rozszerzenie Chrome do aplikacji Gmail, iOS i Android.
SalesforceIQ zapewnia stosy bardzo fajnych narzędzi do zarządzania. Dostępne są powiadomienia o potwierdzeniach odczytu, które ostrzegają, gdy klienci otwierają swoje e-maile, dalsze planowanie wiadomości e-mail, funkcje wysyłania później, wstępnie spreparowane fragmenty tekstu wiadomości e-mail oraz możliwość dołączania plików z wielu usług przechowywania w chmurze. Wszystko to sprawia, że SalesforceIQ jest bardzo przydatną i produktywną platformą do pracy.
mobilny Dzięki SalesforceIQ użytkownicy mogą bezproblemowo przełączać się z komputera na smartfon na tablet. Zawiera także rozszerzenie Google Chrome, które wprowadza funkcjonalność aplikacji do przeglądarki użytkownika. Jest to bardzo przydatne, ponieważ daje użytkownikom Gmaila dostęp do aplikacji bezpośrednio w skrzynce odbiorczej Gmaila.
Zarządzanie zadaniami Narzędzia do zarządzania zadaniami SalesforceIQ są łatwe w nawigacji i edycji. Zadania można przypisywać bezpośrednio ze strony „strumienia”, strony „kontaktu” lub ze strony głównej. Możesz przypisać zadania sobie lub innemu użytkownikowi. Mogą być również powiązane z kontaktem i wypełnione wszelkimi potrzebnymi informacjami. Po prostu edytujesz opis i określasz „termin”. Zadania są synonimem „działań następczych” i wszystkie są wyświetlane na stronie głównej w kolejności, w której są „należne”.
Raportowanie SalesforceIQ ma 13 standardowych raportów, w tym analizę ścieżek, tabelę wyników sprzedaży i wskaźnik wygranych według sprzedawców itp. Wszystkie raporty są interaktywne i można dostosować okres i wybrać różne źródła danych dla każdego raportu. Można je następnie zapisać jako plik .CSV. Korzystając z raportów SalesforceIQ, będziesz mieć najświeższe dane na temat różnych aspektów swojej działalności, tam gdzie ich potrzebujesz.
Integracje Fajną funkcją SalesforceIQ jest API firmy. Daje to możliwość zintegrowania aplikacji z istniejącą infrastrukturą. SalesforceIQ można zintegrować z narzędziami do automatyzacji marketingu, takimi jak Marketo, systemami sprzedaży biletów, takimi jak ZenDesk, oraz formularzami internetowymi, takimi jak WuFoo.
cennik SalesforceIQ wykorzystuje model wyceny subskrypcji, który ma trzy poziomy cenowe. Ceny w małych zespołach wynoszą 49 USD na użytkownika miesięcznie, podczas gdy ceny biznesowe rosną do 99 USD na użytkownika miesięcznie. Aby ustalić ceny na poziomie przedsiębiorstwa, firmy muszą skontaktować się bezpośrednio z SalesforceIQ.
Dolna linia SalesforceIQ to solidny CRM, który jest łatwy w użyciu i ma usprawniony interfejs. Importowanie danych z różnych źródeł kontaktów, takich jak konta e-mail Google lub Office365, jest proste. Może także rozpoznawać zarówno indywidualne kontakty, jak i organizacje, które reprezentują. Ma doskonałą integrację z urządzeniami mobilnymi i naprawdę intuicyjne narzędzia do zarządzania zadaniami. Funkcje te w połączeniu z dobrymi narzędziami do raportowania i przydatnymi integracjami API sprawiają, że SalesforceIQ jest dobrym wyborem dla małych i średnich firm.