Zdjęcia
Copper * to oparte na chmurze narzędzie CRM, które zapewnia użytkownikom przejrzysty obraz swoich klientów. Z oprogramowania może korzystać każda branża, w tym reklama, sprzedaż i dystrybucja oraz nieruchomości. Wśród jego licznych funkcji jest integracja e-mail, zarządzanie szansami i śledzenie potencjalnych klientów. Miedź ma również kilka naprawdę przydatnych funkcji oszczędzania czasu, takich jak automatyczne zapisywanie danych klientów. Każdy plik wysyłany pocztą elektroniczną jest natychmiast łączony i zapisywany w portfolio kontaktu. Co więcej, system profiluje każdą interakcję. Daje to użytkownikom odpowiednie informacje o tym, jak ostatnio skontaktowano się z każdym klientem.
Oprócz wysokiej jakości narzędzi do zarządzania klientami przeszłe i przyszłe wydarzenia kalendarzowe, takie jak spotkania i połączenia, są rejestrowane w Copper. Aplikacja może również „inteligentnie” sugerować możliwe kontakty na podstawie wcześniejszej korespondencji. Dzięki integracji poczty elektronicznej z Copper wszystkie zadania są widoczne w Gmailu, a funkcja zarządzania możliwościami pozwala użytkownikom wizualizować i zarządzać swoimi rurociągami sprzedaży, wykorzystując funkcję przeciągania i upuszczania.
Zarządzanie szansami Świetną cechą Copper jest możliwość wizualnego przedstawienia wszystkich dostępnych możliwości poprzez dostosowywany potok, który obsługuje edycję metodą przeciągnij i upuść. Filtry niestandardowe umożliwiają głębsze zagłębianie się w celu uzyskania dodatkowych informacji, a użytkownik jest powiadamiany, gdy oferty wydają się znikać. Do celów sprawozdawczych Copper zapewnia również cotygodniowy raport z postępu prac rurociągu w celu oceny postępu.
Integracja z Gmailem Copper bez trudu integruje się z Gmailem i innymi aplikacjami Google w celu zapewnienia płynnej wymiany danych. Dzięki integracji Gmaila możesz wizualizować wszystkie informacje kontaktowe powiązane z wiadomościami e-mail, bezpośrednio ze skrzynki odbiorczej, w tym całą historię interakcji oraz powiązane pliki i notatki.
Oprócz integracji z Gmailem, Copper pozwala także w pełni zarządzać kontaktami spoza Gmaila, zapewniając w ten sposób pełny obraz klienta bezpośrednio. Profile klientów są następnie automatycznie zapełniane danymi przeszukiwanymi z Internetu, a także załącznikami plików pobranymi z wiadomości e-mail. Wypełnione profile pokażą całą historię interakcji, w tym historię wiadomości e-mail oraz przeszłe i nadchodzące wydarzenia w kalendarzu. Integracja z Google Hangouts umożliwia także wykonywanie połączeń bezpośrednio z tego profilu do klienta.cennik Copper korzysta z modelu wyceny subskrypcji, którego ceny zaczynają się od 19,00 USD za użytkownika miesięcznie w przypadku planu podstawowego, a następnie planu profesjonalnego w wysokości 49 USD za użytkownika miesięcznie. Wreszcie, biznesplan kosztuje 119 USD na użytkownika miesięcznie. Dostępna jest również 14-dniowa bezpłatna wersja próbna (karta kredytowa nie jest wymagana).
Dolna linia Ogólnie rzecz biorąc, Copper CRM to doskonała platforma zarządzania klientami do pracy. Dzięki znakomitym funkcjom, takim jak możliwość przeglądania swoich możliwości za pomocą wizualnego potoku z dostosowywanymi etapami, filtrami i polami danych, aż do automatycznej zapełniania danych i integracji Gmaila. Copper CRM to produkt wysokiej jakości, który będzie odpowiedni dla firm wszystkich typów i rozmiarów. Jest dostarczany z aplikacjami na Androida i iOS. Dostępnych jest także ponad 300 zewnętrznych firm, w tym Dysk Google, Kalendarz Google, Google Hangouts, MailChimp, Evernote, Wufoo, Quickbooks i Basecamp.
* Dawniej ProsperWorks CRM